gfs86 Postad 16 Mars , 2005 Rapport Postad 16 Mars , 2005 Fick precis mitt e-kort,så jag tänkte ladda hem programvaran på föreningssparbankens hemsida,funkade naturligtvis inte med IE så jag laddade hem Firefox efter att en polare sa att de kunde hjälpa.. Får upp meddelandet "Aktivera java innan före du kör detta script." Kollade lite i inställningarna men de står att Java redan är aktiverat,var i bockat där alltså.. Någon som vet hur jag ska göra? Tack! Citera
Suppe Postad 16 Mars , 2005 Rapport Postad 16 Mars , 2005 Om det är något prog det borde funka med så borde det just vara IE, vad får du för felmeddelande i IE? Citera
gfs86 Postad 16 Mars , 2005 Författare Rapport Postad 16 Mars , 2005 Om det är något prog det borde funka med så borde det just vara IE, vad får du för felmeddelande i IE? Först kommer det typ:"vill du köra java script" ja/nej.. två gånger.. Sedan kommer "installerar menyn upp" men det står still.. inget händer.. Citera
Suppe Postad 16 Mars , 2005 Rapport Postad 16 Mars , 2005 Kan det inte vara något med ditt IE? Använder inte programmet själv men om det är från FSB så borde det ju helt klart funka med IE då det är den dom flesta använder. Gjort alla updates på winupdate? Citera
gfs86 Postad 16 Mars , 2005 Författare Rapport Postad 16 Mars , 2005 Javisst..Service Pack 2 dessutom.. Burken är ny formaterad och fräsch.. Citera
Suppe Postad 16 Mars , 2005 Rapport Postad 16 Mars , 2005 Testa ladda hem java igen, http://www.java.com/sv/ . Citera
King_ingo Postad 16 Mars , 2005 Rapport Postad 16 Mars , 2005 Firefox har väl någon slags FAQ där det borde stå om java. Det knasiga med firefox är att man måste installera vissa saker "manuellt" Tack o adjö! Citera
Uben Postad 16 Mars , 2005 Rapport Postad 16 Mars , 2005 Kolla så att du inte har båda microsoft och sun java aktiverade. Det kan leda till en del knas. Citera
GiLLo Postad 16 Mars , 2005 Rapport Postad 16 Mars , 2005 Har samma problem och jag har tyvärr inte kunnat lösa det, men logga in på ekort.foreningssparkbanken.se , det är ändå ganska smidigt ;P Citera
gfs86 Postad 17 Mars , 2005 Författare Rapport Postad 17 Mars , 2005 På IE får jag ett fel meddelande i stil med Active X är inte aktiverat.. Någon som vet hur man aktiverar det då? Kollat i alla möjliga inställningar på IE,men hittar inte något om Active X eller vad de heter... Jo e-kort sidan e ju smidig,men de skulle ju vara skönt med programet installerat också =D Citera
TANDEMCYKELN Postad 17 Mars , 2005 Rapport Postad 17 Mars , 2005 Vänner, När det gäller IE, så skulle jag tippa att ni har för hög säkerhet inställd. Citera
dropbass Postad 17 Mars , 2005 Rapport Postad 17 Mars , 2005 ...eller så beror det på att java suger. Citera
TANDEMCYKELN Postad 17 Mars , 2005 Rapport Postad 17 Mars , 2005 ...eller så beror det på att java suger. Så sant, så sant. Citera
Recommended Posts