PokerShark123 Postad 10 Juli , 2008 Rapport Share Postad 10 Juli , 2008 ja jag sitter och jobbar:-( Ser att båda har bra deals men vilken sajt skall man satsa på om man vill spela NL25 och/eller NL50? Är det någon större skillnad mellan dessa? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 10 Juli , 2008 Rapport Share Postad 10 Juli , 2008 Bra deals? Party har väl alltid haft sämst deals på marknaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bossebo Postad 10 Juli , 2008 Rapport Share Postad 10 Juli , 2008 Jag tänkte säga det samma om pacific... hade det funnits nån slags deal där ihuvudtaget som jag kunde få så hade jag spelat där dag o natt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stenarn Postad 10 Juli , 2008 Rapport Share Postad 10 Juli , 2008 Jag tänkte säga det samma om pacific... hade det funnits nån slags deal där ihuvudtaget som jag kunde få så hade jag spelat där dag o natt! 25% rakeback erbjöd de för de som startade nya konton under en period. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerShark123 Postad 10 Juli , 2008 Författare Rapport Share Postad 10 Juli , 2008 med andra ord som jag fattar det är att ta ngn annan sajt? har fått för mig att det är lätt fångat där... eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bossebo Postad 10 Juli , 2008 Rapport Share Postad 10 Juli , 2008 25% rakeback erbjöd de för de som startade nya konton under en period. Jag hade tyvär redan konto där, så det gick inte ordna... Men något mer fiskrikare än pacific har jag då aldrig upplevt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts