Apex Postad 10 Juli , 2008 Rapport Postad 10 Juli , 2008 Lite OT men: Någon som vet ungefär hur många händer som spelats online sen pokern kom igång? Mer intressant "värdelös" vetande Tja, på Stars kom man ju upp i 10 miljarder händer för ungefär ett år sen. Så gissningsvis är det totala antalet händer på alla siter av storleksordningen 100 miljarder vid det här laget. Citera
Apex Postad 10 Juli , 2008 Rapport Postad 10 Juli , 2008 Angånde riggade siter så kan jag säga att om om jag ägde en pokersite så skulle jag rigga den utav bara helvete. Följande riggar skulle införas: AA förlorar aldrig en pre-flop all-in. I övriga pre-flop all-ins, förutom coinflippar, är den sämre handens möjligheter att vinna halverade. AA och KK möts aldrig i samma hand. Händer med mindre än fem outs drar aldrig ut. I övriga fall är antalet outs halverat. Sedan skulle jag håva in cash då all världens riggteoretiker samlas till min site och hyllar mig då de äntligen funnit någon som ärligt och rakryggat erbjuder riggfri poker. Med tiden skulle jag smyghöja raken till 10% men det skulle dessa tomtar aldrig upptäcka då de aldrig fokuserar på rätt saker. :mrgreen: Citera
sulla Postad 10 Juli , 2008 Rapport Postad 10 Juli , 2008 Angånde riggade siter så kan jag säga att om om jag ägde en pokersite så skulle jag rigga den utav bara helvete. Följande riggar skulle införas:: Sedan skulle jag håva in cash då all världens riggteoretiker samlas till min site och hyllar mig då de äntligen funnit någon som ärligt och rakryggat erbjuder riggfri poker. : Que? Citera
Apex Postad 10 Juli , 2008 Rapport Postad 10 Juli , 2008 Que? Riggteoretiker ser ofta utdragningar, speciellt osannolika sådana, som tecken på rigg. Lösning: Reducera antalet utdragningar kraftigt. Då tror de, felaktigt, att allt är i sin ordning och att min site är riggfri. Citera
niceplayer Postad 7 September , 2008 Rapport Postad 7 September , 2008 sån är pokern, kan gå en vecka eller längre att man torskar potter hela tiden man inte borde torska, men sen tar det alltid igen, det kommer alltid tillbaka, så man börjar vinna om man spelar med oddsen med sig delvillsäga Citera
Waggho Postad 7 September , 2008 Rapport Postad 7 September , 2008 OBS! Detta är INTE en "riggtråd" Jaså. Och jag låser INTE den här tråden nu. Citera
Recommended Posts