Gå till innehåll

Svara gärna på detta!


perK69

Recommended Posts

Lite OT men: Någon som vet ungefär hur många händer som spelats online sen pokern kom igång? Mer intressant "värdelös" vetande ;)

Tja, på Stars kom man ju upp i 10 miljarder händer för ungefär ett år sen. Så gissningsvis är det totala antalet händer på alla siter av storleksordningen 100 miljarder vid det här laget.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Angånde riggade siter så kan jag säga att om om jag ägde en pokersite så skulle jag rigga den utav bara helvete. Följande riggar skulle införas:

 

  1. AA förlorar aldrig en pre-flop all-in.
  2. I övriga pre-flop all-ins, förutom coinflippar, är den sämre handens möjligheter att vinna halverade.
  3. AA och KK möts aldrig i samma hand.
  4. Händer med mindre än fem outs drar aldrig ut.
  5. I övriga fall är antalet outs halverat.

Sedan skulle jag håva in cash då all världens riggteoretiker samlas till min site och hyllar mig då de äntligen funnit någon som ärligt och rakryggat erbjuder riggfri poker.

 

Med tiden skulle jag smyghöja raken till 10% men det skulle dessa tomtar aldrig upptäcka då de aldrig fokuserar på rätt saker. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Angånde riggade siter så kan jag säga att om om jag ägde en pokersite så skulle jag rigga den utav bara helvete. Följande riggar skulle införas::

 

 

Sedan skulle jag håva in cash då all världens riggteoretiker samlas till min site och hyllar mig då de äntligen funnit någon som ärligt och rakryggat erbjuder riggfri poker.

 

:

 

Que?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...