Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Ja det stämmer. Han ville bli avstängd.

Vill bli avstängd? Jaja konstigare saker har ju inträffat?

Ordna turre erbjuda segraren att byta namn på DB'n och sen be om att bli avstängd?

Privat, tja personligen hade jag gett f-n i ett forum om det krisade (Det vet väl Ängeln allt om, och han lämnade över till ängelfrun och vise värsa). Att då be om att få bli avstängd?

Jaja! Må pokergudarna vara med dig,Kungrickard och övriga eventuella gudar med!

Postad

Har också svårt att förstå de som ber om att bli avstängda. Har man så otroligt svårt att avstå från att knalla in på forumet om man inte är avstängd tyder detta på en allvarlig avsaknad av självdisciplin.

Har man dessutom en egen db på forumet är det ju bara att lämna ett meddelande där i stil med; "P.g.a personliga angelägenheter kommer jag inte att vara här på ett tag. Vi hörs."

:rolleyes:

Postad

Vet inte hur det var med specifikt Kungrickard, men det händer att vi får mess av typen "Snälla radera mina konton eller lås dem iaf i några månader, jag klarar inte av att hålla mig härifrån och det går ut över både jobb och fritid." Rätt svårt att inte göra dem till lags då...

Postad
Har också svårt att förstå de som ber om att bli avstängda. Har man så otroligt svårt att avstå från att knalla in på forumet om man inte är avstängd tyder detta på en allvarlig avsaknad av självdisciplin.

Har man dessutom en egen db på forumet är det ju bara att lämna ett meddelande där i stil med; "P.g.a personliga angelägenheter kommer jag inte att vara här på ett tag. Vi hörs."

Men vi är ju bara små dödliga djur, inte har vi någon självdisciplin. Inte jag iallafall.

Postad

Plötsligt kom det bara, nyss "tagen till nåder" Allt på topp och då :cry:

Ja i vilket fall som helst, hoppas jag han mår bra.

Jag hoppas dessutom att han kommer tillbaka, det var en kul db att läsa.