Fryden Postad 6 Juli , 2008 Rapport Postad 6 Juli , 2008 Har lige en heftig diskussion om følgende: $27 step. 10 mands. 3 går videre 4+5 får en ommer. Bordet har en enkelt fisk der er ved at ryge ud. Ellers forholdsvis sane early game. Level 2, blinds 20/40, start stack 2000. Hero har JJ i 4. position. 2 folder, UTG+2 siger 4xBB, HERO?. EDIT: UTG+2 har 2360 chips, HERO 1950. Citera
smiskos Postad 6 Juli , 2008 Rapport Postad 6 Juli , 2008 Fullständig handhistorik vore bra. Jag får ont i huvudet av att försöka lista ut hur många spelare som är kvar etc. Citera
KneckeHexxaN Postad 6 Juli , 2008 Rapport Postad 6 Juli , 2008 förstår inte ett ord Fisk - Nybörjare. Blinds - Mörkar, en halv mörk läggs av spelaren till vänster om knappen och en hel mörk av spelaren två platser till vänster om knappen. Hero - Våran hjälte som vill skydda sitt nick. JJ - Hjältens starthand (Knekt,Knekt) UTG+2 - Två platser till vänster om Under The Gun. Under The Gun - Första spelare att agera. Chips - Marker som används att spela med. Citera
jog76 Postad 7 Juli , 2008 Rapport Postad 7 Juli , 2008 JJ utan position och tidigt i turren gör att jag bara synar hans höjning och hoppas att jag träffar setet på floppen. Missar jag det så får jag hoppas att floppen tilltalar mig på ett annat sätt annars kastar jag mina JJ utan bråk. Citera
ManOuchi Postad 7 Juli , 2008 Rapport Postad 7 Juli , 2008 Tror att det är bättre om du skriver på engelska:mrgreen: :mrgreen: Citera
Fryden Postad 7 Juli , 2008 Författare Rapport Postad 7 Juli , 2008 Desværre (tyvärr?) inte HH. Det kommer næste gang. Selv lägger jeg, men min kompis skratter og siger 'WHAT?' FLOP 7 9 J och han skratter mere endnu. Citera
Recommended Posts