Gå till innehåll

Gametime@ B2B/BOSS- hjälp sökes


IRLsucks

Recommended Posts

Hejsan

 

Jag har spelar på redbet ibland, men mitt gametime har fuckat.

Pokertracker 2 fungerar som det ska, och gametime hittar mina bord. Men när jag väljer bordet och 6 manna så kommer inte statsen, varken spelarstats eller averages, upp.

Detta är mycket mystiskt eftersom att det fungerar på min laptop med samma inställningar.

Jag har installerat om programet och startat om datorn.

Jag har windows vista 64 bit.

 

Någon som vet en lösning på det här eller något annat HUD program som fungerar med boss/b2b?

Vore tacksam för hjälp

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

har oxå lite problem med just gametime och redbet ... mitt problem är dock att när jag ska försöka välja tracker så får jag ett felmeddelande i gametime, typ 488...d lr nåt sånt. Nån här som vet vad det kan bero på?

 

Jag kör Vista Ultimate lr nåt sånt btw ....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Går jag in på rightclick på GT>egenskaper>avancerat så kan jag inte välja "kör som administrator.

 

>Någon som vet vad det här kan bero på?

 

Det beror på att ikonen på skrivbordet är en genväg. Gå in i programkatalogen och leta upp programmet där istället, då går det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm ja kör 64 bitars vista o hittar inga databaser alls trots att PT kör autoimporten correct med HHconvertern. När jag är inne i GT+ hittar den inte ett skit när man ska välja databas. Och det går ej att ändra den till "Kör som administratör" varken i genvägen till programmet såväl som själva huvud exe filen i programkatalogen. Vet nån hur man hittar databasen ? =/ blir galen snart.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...