Gå till innehåll

Hur många "raked hands" har ni spelat?


ribberfors

Recommended Posts

Jag spelar på expekt och där kan man se hur många "raked hands" man spelat under en viss tidsperiod. Under den senaste 30-dagars perioden har jag kommit upp i 15981 st händer.

 

Nu vill jag jämföra denna summa med er andra på forumet. Det vore intressant att få lite perspektiv på hur mycket jag spelar i förhållande till er andra och framförallt: bidrar jag med abnormt mycket $ till expekt/primas plånbok?

 

Jag vet inte om "raked hands" är det bästa sättet att se hur MYCKET man spelar, men men.... :D

 

(Hoppas frågan inte kommit upp tidigare på forumet)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick följande svar från Expekt:

 

"Dear customer,

 

Thank you for your e-mail

 

Please try to remove all temporary internetfiles and cookies, remove your poker client and download the latest from our homepage. You can also set the security level in your web-browser to medium then it should work.

 

Regards,

 

T. J.

Poker support

Expekt.com Ltd."

 

Vad har säkerhetsnivån i min browser med saken att göra?

 

Ja, ja, jag har en planerad ominstallation av XP planerad, får se om det hjälper efter det.

 

Har man någon nytta av "raked hands" annat än till Freerolls som kräver det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick följande svar från Expekt:

Vad har säkerhetsnivån i min browser med saken att göra?

 

Ja, ja, jag har en planerad ominstallation av XP planerad, får se om det hjälper efter det.

 

Har man någon nytta av "raked hands" annat än till Freerolls som kräver det?

 

Vad dem syftar på är ju att du har en gammal cache av rakesidan som blockerar dig från att se en uppdaterad version, eller att säkerhetsnivån skulle kunna göra det samma.. eftersom det är vanliga htmlsidor som visar det.. även i klienten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...