dandido Postad 15 November , 2006 Rapport Postad 15 November , 2006 Hej såg ditt inlägg lite för sent. GKS har spel tisdag och torsdagar... Asso förhållandevis stora gbg och ingen som lirar livepoker där, kom igen nu nån måste det va!? MVH mariani Citera
LongAgo Postad 15 November , 2006 Rapport Postad 15 November , 2006 Känner till en hel bunt med homegames - pokerklubb games. Intresserade så pm'a Citera
tobias123 Postad 14 Februari , 2007 Rapport Postad 14 Februari , 2007 ingen som vill bjuda in en 16 årig pokertorsk till ngn klubb eller homegame? Citera
Trolldeg Postad 8 Mars , 2007 Rapport Postad 8 Mars , 2007 Letar efter cashgame i Göteborg i helgen, stakes spelar ingen större roll. Någon? Citera
RuchYa Postad 8 Mars , 2007 Rapport Postad 8 Mars , 2007 Jag är också oerhört intresserad, bor inte i GBG men det tar mig ca 40 min att komma dtit så. Vill ha lite nytt folk att donera mina pengar till. Citera
Recommended Posts