Gå till innehåll

Månadsresultat Juni


kravmärkt

Recommended Posts

  • Svars 84
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag verkar suga på omaha också för jag lyckas inte vinna i non-showdown potter där heller.

 

Det är standardfrågan på 2+2s Omahaforum. Enda gången man lyckas med det, oavsett hur bra man är, är om man enbart spelar HU spel. Annars är alla i längden förlorande spelare i non-showdownpotter pga att alla händer du foldar räknas med där. Jag vet inte om det gäller för NLT, men det gäller för Omaha iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Annars är alla i längden förlorande spelare i non-showdownpotter pga att alla händer du foldar räknas med där.
Jag skulle mycket hellre se siffror för potter där ingen visar än potter där man själv inte visat. Borde vara mycket bättre info om hur bra man spelar icke-showdownpotter (dvs, mestadels hur bra man sköter sina steals) och hur ma spelar mot dem.

 

Har ju också fördelen att man vet att snittet för alla spelare är 0 - rake.

 

Inte för att jag direkt har någon aning om vad man ska göra med informationen, men som mått verkar det mycket vettigare att ta något man förstår lite bättre i förhand.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...