Gå till innehåll

Vad är det för fel på mig?


Macallan

Recommended Posts

Jag är kille, singel, 27 år och heterosexuell.

 

Vi står i kön till krogen. En tjej kommer tränger sig in bakom oss, jag tror att hon känner gänget bakom oss. I alla fall, hon hälsar på mig. Hej, säger jag, jag heter Micke. Och sen skiter jag i henne. Sen börjar hon smeka mig på överkroppen. Jag tycker att det är trevligt men jag, well reagerar inte. Jag gör inget för att få henne att fortsätta men heller inget för att få henne att sluta. Hon såg nog rätt bra ut. Så här efteråt önskar jag att hon låg bredvid mig i sängen - eller att någon tjej låg brevid mig - men gör inget för att det ska bli så.

 

En annan gång står vi i kön till garderroben på väg hem. Någon klämmer på min rumpa. Jag tycker att det är skönt. Men jag vänder mig inte ens om för att kolla vem det är som gör det.

 

Jag fattar liksom inte vad som händer. Jag ser möjligheter passera för att jag liksom blir ointresserad så fort jag får i mig ett par öl (dvs. tvärtemot medelmannen). Men när jag kommer hem är det mitt betående minne av kvällen. Och jag önskar att jag hade reagerat på något annat sätt. Åtminstone att jag hade reagerat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det behöver väl inte vara något fel alls. Du kanske helt enkelt längtar efter en djupare relation än det du oftast får med randomtjejen som klämmer på dig på krogen. Visserligen är det inget fel med tillfälliga kontakter om man nu gillar det, men du kanske är i ett skede av livet då du vill ha något annat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då är jag inte ensam, känns bra=) Har haft liknande situationer och inte direkt tänkt på vad det handlar om/kan bli. Dessutom så tänker jag typ aldrig på att styra upp brud på fyllan. När jag kommer till krogen ser jag alltid massa fräscha tjejer. Men senare på kvällen efter xx antal units så umgås jag i princip bara med vänner och tänker inte det minsta på andra eller ev. moves från det andra könet..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...