Gå till innehåll

PLO8 - Trn, 13/3, Online, post-game snack!

Recommended Posts

Postad

äh faen hade TTT8 när jag var sb så callade med mitt 1 outare så träffar man ju sista tian på flopp men neh...

Ena får färgen med sina 23s

Var ju lite småjobbig denna H/L menmen.

Postad
Jag gjorde nyss en väldigt fin 2,5-dubbling upp till 26k med en väldigt tveksam hand.

Fy fan den handen sög. Trodde jag skulle scoopa o busta er istället dubbla man upp 2 st.

Postad

Tackar! :D

Finalbordet var grymt pirrigt och jag tyckte att folk fick in sina lågdrag hela tiden.

Jag låg väldigt illa till vid ett par tillfället, bla annat när vi var HU då jag hade 33k vs 242k, men jag lyckades antingen dela eller scoopa några potter i rad och helt plötsligt ledde jag efter att ha dragit in en nötstege (jag hade dock 9 outs) mot P-O's triss. Två potter senare var det slut när vi kom allin preflop och jag träffade kåk, medan P-O missade sitt lågdrag.

Postad
Grattis!

Men fan vad sur jag blev när runner-runner stegen satt där för dig 3 händer innan slutet :)

Du gjorde ju likadant på mig innan så :)

Det var fan omöjligt att bli av med folk..blev ju bara split pott hela tiden.

Postad

Sorry for the delay - men nu är det klart med bonuspotten! :)

Placeringar:

1. lfx - lfx - €150

4. micke_e - Micke_e - €100

6. Bisox - Bisox - €50

GRATTIS! :D

- QoS

Postad

Fattar inte varför han bryr sig, han var ju inte ens med :P

Vill dessutom säga att signa via PF till 24 är nog det bästa jag gjort, har nog gett mig lika mkt cash som vinsterna i turneringarna :)