Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Såg M Night Shamalamadingdongs senaste igårkväll. I normala fall brukar jag inte göra så här men nu är det dags för ett undantag.

Se. Inte. Filmen.

Värsta smörja jag någonsin sett. Karaktärerna är platta, storyn är obefintlig för att inte säga störtlöjlig, ögonblick som borde vara dramatiska/känslosamma gav mig snarare den där känslan man får när man ser en nörd bjuda ut skolans sötaste tjej och man bara vet att "det här kommer att bli piiinsamt".

Ahja, ser du filmen ändå så kom inte här och gnäll efteråt. Och gillar du den så är det något seriöst fel på dig :-P

Postad

6th Sense var ju väldigt underhållande, Unbreakable var kul men hade vart intressant med en uppföljare, Signs var tolerabel, The Woods (?) var sådär, Lady in the water missade jag helt och nu denna. Det har varit en konstant nedförsbacka.

Tycker nästan lite synd om Mark Wahlberg. Det är inte riktigt hans fel att han beter sig som en fåne filmen igenom.

Det enda som den här filmen skulle kunna fungera som är ett riktigt bra drinking game.

images%5Cdo_not_want.jpg

Postad
6th Sense var ju väldigt underhållande, Unbreakable var kul men hade vart intressant med en uppföljare, Signs var tolerabel, The Woods (?) var sådär, Lady in the water missade jag helt och nu denna. Det har varit en konstant nedförsbacka.

Tycker nästan lite synd om Mark Wahlberg. Det är inte riktigt hans fel att han beter sig som en fåne filmen igenom.

Det enda som den här filmen skulle kunna fungera som är ett riktigt bra drinking game.

images%5Cdo_not_want.jpg

Själv tyckte jag att Signs var fruktansvärt dålig. Temat om prästen som tvivlar och miraklet var värre än sämsta låten på schlagerfestivalen. SF-biten var typiskt hollywood fake-sf.

Postad
Själv tyckte jag att Signs var fruktansvärt dålig. Temat om prästen som tvivlar och miraklet var värre än sämsta låten på schlagerfestivalen. SF-biten var typiskt hollywood fake-sf.
Kom igen. Tänk på det där jäkla kalkon-bidraget. dålig var inte Signs ;-)