thanksfish Postad 17 Juni , 2008 Rapport Postad 17 Juni , 2008 Någon som känner igen sig i detta?? När det går bra tränar man, äter rätt och mår på topp men sen i downswings känns det som helt omöjligt att "leva sunt" och man skiter i träningen, beställer hem pizza, röker... Och är det någon som vet vad man gör åt detta???? Jag tror mååånga pokerspelare lider av detta "problem" så grattis den som vet. Citera
Andrew_W Postad 17 Juni , 2008 Rapport Postad 17 Juni , 2008 Ha mer sex. Bästa motionen och bästa sättet att bli lugn och harmonisk. Citera
sneakycastro Postad 17 Juni , 2008 Rapport Postad 17 Juni , 2008 Ha mer sex. Bästa motionen och bästa sättet att bli lugn och harmonisk. +1 För att återknyta till ämnet, det där med motivationen blir lite lidande när pokern går riktigt dåligt. Det är ingen bra egenskap men en downswing påverkar mitt humör och således också mina dagliga vanor. Det absolut värsta är dock inte en downswing, dvs. att man förlorar händer när man är favorit, för det kan jag tackla bättre. Det värsta är när jag spelar som en kratta och tilitar lätt, det blir som en ond cirkel skulle man kunna säga. Citera
Recommended Posts