Erika_Larsson Postad 14 Juni , 2008 Rapport Postad 14 Juni , 2008 Hej! Jag heter Erika Larsson & är boende i stockholm. Eftersom det varit mycket examen / studenter och vad allt heter nu så har jag pratat med en god vän till mig ifrån belgien om att låna mig lite pengar tills lönen kmr och han kunde självklart hjälpa mig. Han tyckte dock att bästa lösningen vore neteller och jag har just registerat mig där men så mkt annat jag behöver göra för att bli godkänd har jag märkt & dröjer ungefär 4 dagar. Så jag undrar därför om det finns ngn snäll / pålitlig person med neteller som kan tänka sig ta imot dessa och ge mig direkt över bank! Då det är swedbank / Nordea som gäller. Kan tänka mig betala dig några 100 som tack. Förstår om få personen intresserar sig utav detta men är det ngn som intresserar och kan tänka sig ställa upp skulle jag bli otroligt glad av att få ett positivt svar . En fortsatt bra kväll / Erika Citera
brainslicer Postad 14 Juni , 2008 Rapport Postad 14 Juni , 2008 Nuförtiden finns de avgiftsfria EU betalningar i bankerna, mycket smidigare än leka med neteller, eller andra mellanhänder. Citera
Erika_Larsson Postad 14 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 14 Juni , 2008 jo jo det vet jag men fortfarande delayen som är den mest jobbiga. Hadde behövt få pengarna idag. vi snackar om 1000usd, 6000sek nästan. jag vill ha 5 . ifall ngn intresserad och snäll person finns är jag väldigt tacksam Citera
Erika_Larsson Postad 14 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 14 Juni , 2008 kvällen drar ifrån sig och antar att det inte finns ngn intresserad person här. får tacka er som läst iaf & hoppas att ni har en bra natt. Är kvar en stund till om det nu finns ngn intresserad Citera
Erika_Larsson Postad 14 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 14 Juni , 2008 förlåt att jag stör er men jag behöver verkligen pengar inatt. en stor lördag. 1000 usd imot 4500sek. förlorar på det men kan iaf betala för mig Citera
Jimmy_the_Rose Postad 14 Juni , 2008 Rapport Postad 14 Juni , 2008 Även om ditt NETeller skulle vara klart så skulle du inte få dina pengar till ditt bankkonto samma dag då uttag tar ett par dagar, så varför tycker din vän/du att NETeller är smidigare, kommer inte gå fortare. Luktar dåligt scamförsök, ber om ursäckt om så inte är fallet men det osar faktiskt riktigt illa. Citera
gdaily Postad 14 Juni , 2008 Rapport Postad 14 Juni , 2008 Grundkurs i scam. Bannar och låser, men får ligga kvar som varning Citera
gdaily Postad 17 Juni , 2008 Rapport Postad 17 Juni , 2008 Av en "ren slump" så är det här samma IP som en spammare och trolig scammare. Citera
Recommended Posts