Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

Drömde att vi var på väg hem/till en pokerresa. Jag, Sören och Shahin blir stoppade i tullen och det visar sig att Sören har ladd i påsen. Jag och Shahin får panik medans sören inte tycker det verkar vara en big deal.

 

Vakterna lackar och det slutar med att dem dränker Shahin i ett badkar...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Drömde att vi var på väg hem/till en pokerresa. Jag, Sören och Shahin blir stoppade i tullen och det visar sig att Sören har ladd i påsen. Jag och Shahin får panik medans sören inte tycker det verkar vara en big deal.

 

Vakterna lackar och det slutar med att dem dränker Shahin i ett badkar...

 

klart dom dränker blatten :cry:

 

ännu mer bevis på att emil är razze!!

 

dags att klippa toung snart

 

Imorgon ja? ATH-svek :cry:

 

naaaaaaaaaaaaaaaj kimsson!

 

sovit i tre timmar och planet lyfter 08:00.. suger att åka flyg bakis

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Drömde att vi var på väg hem/till en pokerresa. Jag, Sören och Shahin blir stoppade i tullen och det visar sig att Sören har ladd i påsen. Jag och Shahin får panik medans sören inte tycker det verkar vara en big deal.

 

Vakterna lackar och det slutar med att dem dränker Shahin i ett badkar...

 

hahahaha! guld rakt igenom

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Köpte prinsesstårta precis. Blev sugen på det, och tänkte fira att kungen och hans entourage schteker mega på stripklubbar världen över...

 

Skippade Rhodos reunion idag. Man vet att man mår skit när man tackar nej till en förfest med BigV och PH-Johannes...

 

fifan vad bra kväll det kan man bli :-(

 

hos mina föräldrar och dödstrött så blir inget grind idag... lagt tuss euro på lazio trots att biava är borta och muslera osäker :-(. lite synd att roma har totti borta.. trots att han är grym så märks det av att han är gammal... men men.. inget konstigt att han missar ett derby. finns det NÅGOT romderby där totti inte bitchat och whinat om skador, avstägning eller liknande?

 

fick iaf 2.45 i odds så man blir glad om lazio nätar.

 

aja italien och romderby :D!

ciaoooooo forum

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fifan vad bra kväll det kan man bli :-(

 

hos mina föräldrar och dödstrött så blir inget grind idag... lagt tuss euro på lazio trots att biava är borta och muslera osäker :-(. lite synd att roma har totti borta.. trots att han är grym så märks det av att han är gammal... men men.. inget konstigt att han missar ett derby. finns det NÅGOT romderby där totti inte bitchat och whinat om skador, avstägning eller liknande?

 

fick iaf 2.45 i odds så man blir glad om lazio nätar.

 

aja italien och romderby :D!

ciaoooooo forum

 

Han har varit rätt bra ett par ggr också. 6 mål i derbyna totalt, fler än vad någon i Lazio gjort (åtminstone sen 90-talet och framåt). Ligger iofs i lä gentemot Delvecchio och Montella som har 9 & 8 baljor...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...