Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Nice det!

 

Då borde månadens torsk September vara spikad?

 

Btw hur mycket backade du egentligen? Hörde rykten om vredesutbrott och gulning i morse

 

mjo, alltså, det var lite för mycket att hantera typ. men en gång när jag tänkte ha sönder nåt sa niklas "lugn nu" och då tog jag några djupa andetag och typ packa ihop mina gerjer bara och gick hem.

 

angående "gulning" så, tja, har torskat 15-16k på stars senaste veckan så jag gulade det kontot liksom, men jag är ju långt ifrån gul. knepigt bara att det typ inte går att sätta in några jävla pengar på stars max 600 om dan, max 2k i veckan osv. sånt skämt.

 

satte klockan på 6 imorse, och nu har jag försökt hitta fisk hela morgonen från u s a men det har faktiskt varit lite dåligt med det, så nu sitter jag och väntar medan jag streamar live GOMtv averatec intel classic från korea, just nu ere Daezang mot nån noob som heter Snow, astråkig pvp, men sista matchen för dagen spelar BOXER!!!! SlayerS_´BoxeR´ :) fett nice.

 

 

lim yo hwan fighting!!! ~~~~

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

knepigt bara att det typ inte går att sätta in några jävla pengar på stars max 600 om dan, max 2k i veckan osv. sånt skämt.

 

Skriv till deras support så fixar de en högre insättningsgräns åt dig snabbt. Ett tips är att skriva på engelska då går det fortare än om du skriver på svenska.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

herregud spelade du poker konstanti 17.5h i sträck ? stört bra och stört bra att lyckas hålla fokus och plussa ;)

 

grymt imponerad ;)

 

Nja först en 6h session sedan 1h paus då jag drog iväg och köpte frukost till alla. Sedan ytterliggare en 6h session där jag höll på at somna några ggr. Under den sessionen tappade jag 900+ från första och låg typ breakeven. Rätt arg sa IRL att CS skulle göra en pigg så tog 1h CS och var efter det jävligt pigg igen och sedan lira jag 3h till och plussa 1k.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skriv till deras support så fixar de en högre insättningsgräns åt dig snabbt. Ett tips är att skriva på engelska då går det fortare än om du skriver på svenska.

 

dom säger till mej att jag måste "establish a deposit history", dvs, jag måste sätta in 10000 gånger för att dom ska höja den...

 

Spelar han fortfarande för den koreanska armén :)?

 

yes, han lirar för AirForce ACE men i december e han klar med lumpen och då ska han tydligen återgå till SK Telecom där hans gamla protegé iloveOov numera är coach :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Say whaaaaaaaaat....

 

GAME #1194399308: Texas Hold'em NL $0.50/$1 2008-10-02 14:06:58

Table Belgorod (No DP)

Seat 1: haddll ($117.60 in chips) DEALER

Seat 3: berlinwall19 ($101.05 in chips)

Seat 5: DontLeaveIraq ($211.00 in chips)

Seat 8: manfreedo ($101.35 in chips)

Seat 10: daym ($100.00 in chips)

berlinwall19: Post SB $0.50

DontLeaveIraq: Post BB $1.00

daym: Post BB $1.00

*** HOLE CARDS ***

Dealt to DontLeaveIraq Ace of DiamondsQueen of Diamonds

manfreedo: Fold

daym: Check

haddll: Fold

berlinwall19: Fold

DontLeaveIraq: Raise (NF) $5.00

daym: Call $4.00

*** FLOP *** 6 of DiamondsKing of Spades9 of Diamonds

DontLeaveIraq: Bet $6.00

daym: Call $6.00

*** TURN *** 8 of Diamonds

DontLeaveIraq: Bet $14.00

daym: Raise (NF) $39.00

DontLeaveIraq: Raise (NF) $200.00

daym: Allin $50.00

*** RIVER *** 10 of Spades

*** SUMMARY ***

Total pot $308.50 Rake $3.00

daym: Shows 7 of Diamonds10 of Diamonds

DontLeaveIraq: wins $111.00

daym: wins $197.50

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Avslutade precis ett parti 4manna kina(undertecknad,hayden panettiere+mamma,irl och frissan) och gick tillsammans med irl ut som segrare(50$ var). Ladsen är numera skyldig mig 310dollars på kina. Skönt att plussa på ett "turspel" och backa på ett "skillspel". Dags att sadla:)

 

Nu blire poker. Fortsatte att lira igår efter Champions league. Trodde inte jag skulle orka men kände att jag var tvungen att ta igen backet(410$) och bättra på handrekordet. Tog igen 30$ och det nya rekordet ligger på 13386händer under 24 h.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

prutt! nu drar jag till stadion och kollar djurgårn. e 8 grader utomhus... usch... röven för vintern... eller, vintern e ok, men röven för att kolla fotboll på vintern....

 

plussade igår och idag, e upp 3600 för månaden, 4k till så e jag plus minus noll för augusti, september och oktober!!!!!!!!!!!! livet leker.... :/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fyfan :cry:

 

För första gången på otroligt länge så somnar jag klockan runt 21:00. Var sjukt trött så la mig och däckade direkt. Som jag skrev förut så drog jag ut tanden igår vilket gjorde att jag hade värk och inte kunde spela poker.

 

Nu VAKNADE JAG av smärtan :cry:. Har så jävla ont och vet inte vad jag ska ta mig till.. tagit en ibuprofen som ska vara en starkare värktablett.. fyfan alltså. Har så ont

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fyfan :cry:

 

För första gången på otroligt länge så somnar jag klockan runt 21:00. Var sjukt trött så la mig och däckade direkt. Som jag skrev förut så drog jag ut tanden igår vilket gjorde att jag hade värk och inte kunde spela poker.

 

Nu VAKNADE JAG av smärtan :cry:. Har så jävla ont och vet inte vad jag ska ta mig till.. tagit en ibuprofen som ska vara en starkare värktablett.. fyfan alltså. Har så ont

 

Spring in i en vägg med full kraft.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spring in i en vägg med full kraft.

 

:):):)

 

 

Återigen en sjuk session tidsmässigt. Lirat 8.2 h utan att röra mig från stolen. Vettefan vad det är med mig men jag blir aldrig kissnödig, ej heller trött eller otaggad på att lira. Sjukt najs. Plussade dryga 300 dollar, och har efter TVÅ dagar på månaden knåpat ihop EXAKT 21000 händer och rejkat 1640dollar.

 

Skönt som fan att skansen inte vann mot norrping också. Det innebär att mitt kära AIK inte är sämst i stan vilket får ses som målet för i år(att inte bli det alltså).

 

Sexy berättade att nya south park kommer den 8:e. Kan inte vänta...

 

Nu blire lite nudlar och två avsnitt Idol.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hejsan, jag har precis vunnit 8750kr på svenskaspel på bara en vecka och det är typ vad jag tjänar på mitt 70% deltidsjobb per månad.

Så nu funderar ja på säga upp mig o bli pokerproffs, nu till frågan vad är dom viktigaste grejjerna ja behöver tänka på för o bli pokerproffs?

 

att inte gula...:twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns bara ett lag i sålna så ni är redan sämst i stan.

 

orka ta denna diskussion...

 

Precis vaknat på kontoret. Sovit en goda 7 timmar och det börjar bli dags a<tt göra mitt för samhället. Tror jag ska se nåt avsnitt av nån serie först, My nam is Earl lutar det åt, och sen börja dagens grindpass.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har ett nytt projekt på gång, det känns roligt. Motivation osv.

 

Har en tävling med den andra mentorn i prostaker. Vadet är helt enkelt vem som först kan gå från $5000 till $100 000 på Carlospoker. Vilket Money Management man kör är upp till var och en. Det ska bli roligt att se hur lång tid det tar.

 

Tror att vinst kommer att bli svårt, Gratte som jag möter är sanslöst stabil. Jag tror knappt att han har haft en backvecka i sitt liv, och plussar alltid nöt. Han spelar mest på NL400. Och jag tror inte att han kommer att gå högre än så. Med tanke på hans historia så tror jag att jag kommer att ha runt 3 månader på mig att lyckas.

 

Jag kommer skriva om hur det går för oss här: http://prostaker.com/sv/fiskgratte-vs-sharkemil-5k-100k#comment-155

 

Kanske även uppdaterar lite då och då här i dagboken.

 

Min taktik är att så snabbt som möjligt kliva i nivåer. Kommer att köra ett 13 inköpskrav för att kliva till nästa nivå, och jag börjar på NL400. Så när jag har 7800$ kommer jag att kliva till nästa, sen går jag ner igen om jag tappar 3 inköp.

 

Wish me luck :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

IRL och jag inledde dagen med den svenska(?) traditionen raggmunk. Den perfekta starten på dagen m.a.o. Poker har gått sådär, sprungit rätt dåligt, dock tagit igen det mesta och är bara 233 dollar ner på 3674 händer. Närmar mig 25k händer på 3 dar vilket är helt stört. synd som fan att det itne är något race. Jag och FriSoren har dock ett personligt race(100$) som gäller mest händer på månaden. Jag leder med knappa 4k för tillfället vilket känns bra. Dock väldigt långt kvar på månaden och kommer tappa en del under helgen då jag ska anordna nån jävla fotbollsturnering för kids.

 

Om jag e badrun på poker så e jag snuskigt good run på kinapoker. Kan inte förlora för tillfället. Gulade 3:e rundan men hittade nöthand på nöthand tills sista rundan då jag drog royal utan joker vilket ger mig dubbelgulning. Valde att låta IRL och Frissan göra upp om det under en HU som frissan gick vinnande ur.

 

nu blire hem till lägenheten och byta några ord med izy och inta lite käk för att sedan på nytt grinda lite med sören.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...