Gå till innehåll

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

Postad
Verkar inte gå bra för någon i the Office nu?

Hejja anton. CL med 3 kvar i ept köpenhamn

Jag och Izy lillplussar stabilt. Microsummor, men ändå liksom...

Jesus kristus vad taggad jag är inför hockeymatchen imorgon bitti. Måste nog få nån timme sömn innan så att man orkar hålla sig uppe. Paina Suomi...

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

Postad

mjo fyfan vad frustrerande för ante att torska dom två all insens.. en gång i livet liksom. skönt att han fått jämna ut stacksen igen. VINN NU FÖR FA-AAN

har gått otroligt kallt i turrarna.. bust ur allt utom en som jag ligger trea i med 109 kvar. har bustat på otroligt kalla sätt förutom en turre där jag med 20bb på bb med A8 pushar all in efter att CO höjt och sb synat. sb hittade syn med AQ som fick döda handen på floppen. annars har jag fått in det bra i nästan alla händer förutom en JJ mot AA med 10bb och AT mot AA med 8bb. cashat i 3 :(... men typ tillbaka på ATH back för månaden nu.. får jobba in!

gjorde en rolig tabbe i turren. höjde tre händer på raken varav jag fick ompush på ena som jag folda, vann med 77 mot AQ i andra och tredje var nu utg+1 med AA. jag höjer, mp slår om, knapp COLDCALL.. och jag blir helt lyrisk för en coldcall där är ju en hand. så ska skriva i chatten till dom jag snckar med vilket är antisk, ulaf och starvin. skriver stort "OMG DOM COLD CALLA" och lyckas obv skriva in "ALL" precis innan jag ska pusha på ipoker. han som 3betta mig steker AAAAAAAAAAAAAASLÄNGE innan han foldar.. den som colcalla hade 22 :).. och syna!

kom på nu.. hade JJ i samma turre..skrev något till arvin om typ "yes nu åker det in".. och råka posta det i chatten.. aldrig sett snabbare fold i mitt liv :P

fan kom igen nu ante vinn det här... störande att jag är asnervös.. så fort dom hamnar all in så blir jag illamående av nervositet.

på tal om ante

jag har nu en jävla massa kläder som inte är mina, så listar dom->

Ulaf - Din nyckelring är hos mig!

Ante - Din röda slips är hos mig (ganska säker på att den är din)

Meta - Du har typ 4-5 olika grejer hos mig

WPT-Ragnar - Din vita bosströja är här! Du glömde den så tog med mig!

Snusarn - Lila shorts är här!

Postad
Dem är sköna ju. sitter och irl lollar

+1!

speciellt när dom spelade pokerstars freerollen:mrgreen:

skrek och hojtade hahah.. "look at this river...STRAIGHT FLUSH.. STRAIGHT FLUSH"

Postad

känner hur badrunnen vänder nu. åkte ur min sista turren med precis lagom tid för att köra till donken i racingfart. klonkar och kommer fram 5 minuter för stäninigsdags. nu ere grym hockey snart på det . :D

Postad

på tal om ante

jag har nu en jävla massa kläder som inte är mina, så listar dom->

Ulaf - Din nyckelring är hos mig!

Ante - Din röda slips är hos mig (ganska säker på att den är din)

Meta - Du har typ 4-5 olika grejer hos mig

WPT-Ragnar - Din vita bosströja är här! Du glömde den så tog med mig!

Snusarn - Lila shorts är här!

Gillar den meningen...

Ante har nog råd att köpa en ny slips...

Är f.ö standard att lämna personliga ägodelar hos en älskare man vill träffa igen...

Nu blire USA-Canada. Heja staterna...

Edit: Tycker det är semikul att vissa(randoms) väljer att gratulera Ante i denna db också. Inget ont menat men lite kul. Krävs liksom lite mer än en EPT-klonk att få vara del i denna db. Kontoret däremot tar ju in nytt kött var o varannan dag...

Postad
Han har ju ingen db?

Detta är ju den som alla railar. std imo

Jomen finns ju en ept-köpenhamntråd som gått ganska varm senaste dygnet...

Anyhow. Kul för forumets rikaste Anton. Detta lär väl innebära att han kommer börja köra hela EPT-touren. EMOP är väl micro nu...

F.ö blev jag vän med Myt4z på facebook häromdagen. Förste professionella fotbollspelaren som äntrar in på den ärofyllda listan. AIK med guldkant...

Postad
känner hur badrunnen vänder nu. åkte ur min sista turren med precis lagom tid för att köra till donken i racingfart. klonkar och kommer fram 5 minuter för stäninigsdags. nu ere grym hockey snart på det . :D

snart o snart

• Skapa nytt...