Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

HaHaHaHaHaHaHahaHa Poker äR etT jÄvLa ElänDe ibland:lol: :lol:

 

wow alltså.. rivstartar med 7 inköp ner på 300 händer vilket är otroligt standard den här månaden, sedan blir jag tvungen att kriga till -2 bi där jag åker på 3-4 setups/badbeats och är tillbaka på -6 eller 7 inköp igen. sen kriga tillbaka.. sen torska.. sen kriga tillbaka.. sen torska.. till slut får jag kontroll på det hela tiden och är +-o i typ 200 hunka händer innan samma skit händer igen och jag torskar... det irriterande är att jag lätt hade över 10 st öppet stegedrag & färgdrag som gick rakt åt helvete... mot slutet fick jag nog och tänkte att någon gång måste den sitta.. så jepp.. -600. när jag läser likanden som jag skrivi ttänker jag -> "han överdriver i studens hetta".. fuck to the fuck to the fuck no... att missa så många öppet stege dra goch färgdrag är ju bara cp fakkkat

 

den här månadne är ett elände rakt av...är några tussing dollar ifrån att hoppa på stake eller rent av lägga av... kommer inte lägga av så blir att hoppa poås take om det fortsätter såhär

 

ska bajsa nu.. hade föresten en rolig hand mot sören.. jag hade fyrtal och han träffa A på törn..

 

nu ska jag bajsa... stekte föresten kycklingfilé idag.. smakade bajs och mådde illa efteråt.. fick sen veta att man måste tina upp skitet i typ 1-3 timmar... så mina 10 min räckte in...

 

aja bajsj fdsfnsafasdfas nu

jhhkh***j

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

nu ska jag bajsa... stekte föresten kycklingfilé idag.. smakade bajs och mådde illa efteråt.. fick sen veta att man måste tina upp skitet i typ 1-3 timmar... så mina 10 min räckte in...

 

äsch det ska inte vara någon fara, eller hur tinade du dom? Har jag bråttom slänger jag in dom i micron ett tag så att de går att skära i mindre bitar innan man steker kycklingen, tappar ju en del i smak men det är absolut ingen fara sålänge man inte äter dom halvråa :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känns fan som combos är den typ av hand jag förlorat mest pengar på genom åren. Man träffar fan aldrig, och Fi viker fan aldrig när man pushar, FE my ass.

 

tru words!

 

starvin ska spela turneringar och iom att han nu är en av otroligt få som jag whinar hos och våra konversationer sent på natten/morgonen kl.4-6 ser ut såhär -> "ÅSJFDPOJDFÅASOJOPJSAFPO IGEN VAD FAN HADOJSAOFIS".. så har jag semibestämt mig för att fortsätta den dagliga traditionen genom att ge mig på dessa förbannade turrar!

 

har varit sååååå nära att gå djupt i flera turrar nu men har bustat så snöpligt. idag ska jag fan ta och vinna något.. blir dock microstakesturrar upp till 100 dulls sen får jag se om jag kan lura på någon att stejka mig i ett par 200ingar...stars 4 mille turre idag som gör att jag vill lira turrar... suger att spela en turre och är sugen på turrar....

 

countdown till att jag lägger mig i fosterställning. ska citera det här när jag är där eller om jag klonkar en turre!

 

 

HEJA HEJA HEJA WIGGGGGGGGGGGGGGG

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Shahin mttsöndag

 

Orkar inte lägga runt för största inköpen och orkar inte fråga om stejk i dom så kör microturrar upp till 100 dulls förutom söndagsmillen. Spelar 21 turneringar. Kan bara vinna riktigt stort i fyra turneringar, resten är bra vinster men inget överdrivet.

 

Köpt två stor sushi från akki sushi och railar EPT under tiden. Ska även köpa risifrutti till grindish.. blir bra.

 

WISH ME LUCK och nananana till er

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...