Gå till innehåll

The Office SE - bump

sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

drömde givetvis att jag skulle hälsa på dej i din nya lägenhet. i hissen stod redan ludde (irlkompis) och vi tog hissen upp tillsammans, klagade givetvis över att den inte alls fanns en stol i hissen. väl uppe i lägenheten så var det en skitfin välstädat typ 3a med skiiitstort vardagsrum. du stod mitt i rummet och typ torska ett bord. minns inget mer efter det.

Vilken mardröm. Hatar folk som inte har stol i hissen...

edit: Och ett bord eller två har man ju torskat i karriären...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

rosta 3 lingongrova, stekte 6 bacon, gjorde en omelett på 2 ägg och peppar. la baconen på mackorna, delade omeletten i 3 delar och la över mackorna, på med HP-sås och saltgurka vid sidan samt en STOR kopp kaffe.

NÖTEN.

mmmmmmmm ser nöt ut!

roliga är att hon sa att hennes son åt typ bara fem grejer, att han på allvar hellre svälter än äter annat.. kände på mig vart historian var på väg och visst fan hade jag rätt.. chidet åt typ BARA Bacon :D

sexybacon

king-curtis.png?w=472&h=283

Länk till kommentar

Inte dragit igång helt med zone-diet. Men köpte stekpanna igår så en helt ny värld har öppnats upp för mig. Så tänkte att jag kör ägg och 9 mandelbitar, sedan la jag till avocado och caviar.

Tror dock att man ska äta även gulan?

FOPKSAFPODKOFSAPKF.. inte nog med attp okern går kallt så är yrseln tillbaka. Har inte druckit några redbull så problemet ligger inte där. Har nog problem med synen... känns som att min syn försämrats drastiskt :-(

En äggula räcker bra för att ta del av det positiva i den, resten är bara kolhydrater och kcal. Så ät gulan tillsammans med vitor istället som är proteinrika!

Kul att du satsar stenhårt ala Shahinstyle, tror ni kommer utvecklas rejält med crossfit träningen!

Länk till kommentar

Eguren omss...

http://www.svenskafans.com/fotboll/artikel.asp?id=342101

7.04

Björn Wesström berättar att AIK har skrivit ett avtal med Sebastian Eguren till den sista juni 2010. Enligt honom så har AIK hittat en möjlighet att värva en spelare som AIK inte egentligen borde ha möjlighet att värva. Spelaren värvas på fri transfer och värvningen är enligt AIK:s budget för 2010.

Björn fäller även kommentaren “vi kryddar allsvenskan”.

17.07

Sebastian Eguren visar upp sig i AIK:s matchställ. Eguren får inta nummer 33 i AIK.

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Länk till kommentar

Jag ber om ursäkt för min långa rant, anar ett "scroll scroll scroll" komma snart...

Fail fail fail med kostråden här :(

Det är mer protein och "nyttigheter" i gulan än i vitan. Extremt vanlig missuppfattning att det är tvärtom, jag vet faktiskt inte varför. Antagligen pga alla byggare som bara äter vitan. Anledningen till att de gör så är att det tyvärr också är en del (mättat) fett i gulan.

Vill man äta ägg (snackar vi ett ägg om dagen eller mindre behöver man nog inte direkt bry sig om inte har tävlingsplaner) får man helt enkelt se till helheten i sin diet och överväga om det är värt mödan att separera gulan från äggen och slänga bort all den näringen.

Alternativt flytta till USA och köpa en sån där stor dunk med äggvita som Coleman har i sin dokumentär :mrgreen:

Sen är jag personligen extreeeeemt anti alla nya jävla mambojambo-dieter typ "kolhydrater=död" eller "brer du ett millimeter tjockt lager smör på grovbrödmackan dör dina föräldrar i cancer". Vill man bara rasa ner i vikt fort är det bara att äta kycklingfilé eller tonfisk/torsk etc med lite gurka och några salladsblad. Eller valfri supersmalmat. Men det är inte hälsosamt i längden.

En polare gick ner 15 kilo på 2 månader genom Xtravaganzas pulverdiet. Det tog honom ungefär ett år att gå upp alla 15 kilon...epic fail? :mrgreen:

Det är inte så svårt att äta hyfsat balanserat, klart mycket lättare än att spela poker balanserat iaf 8-) Skippa inte kolhydrater helt, SPECIELLT inte om man tränar mycket. Men skippa de alltför snabba och såklart allt socker man bara kan förmå sig att undvika. Havregrynsgröt till frukost (i med lite jordgubbar och blåbär så blir det faktiskt dessutom gott!) och någon deciliter fullkornsris till middagen är INTE onyttigt. Och man dör inte av att äta lite nötter/mandlar eller att hälla över lite olivolja på salladen, tvärtom!

Nu har Shahin hittat någon ny kostgrej han vill prova så jag ska väl inte totalsåga direkt som vanligt, upp till var och en att se vad man tycker man mår bra av, men om den frukosten är vad som rekas är jag extremt skeptisk. Det är verkligen extremt mycket fett på den där tallriken (om än inte i terrans klass) och det är inte direkt lågkalori.

Och ffa, om det är någon gång jag skulle säga att kolhydrater är ett "måste", förutom efter träningspass då OBVIOUSLY, är det till frukost eftersom det då är så väldigt längesedan man åt och blodsockernivåerna sjunkit kraftigt över nattens fasta. Jag skulle nog knappt ens orka hålla mig vaken halva dagen om jag åt i princip noll kolhydrater till frukost samtidigt som jag tränar rätt hårt (när jag är i Sverige, inte i Thailand :oops:). Skulle sannolikt även bli yr på Shahins vis då :(

Lingongrova är för övrigt största scammen ever btw, vetemjölbaserat och rekordmycket tllsatt socker. Vidrigt IMO :(

Anyway, Grattis till stekpanneköpet Shahin! :D

Länk till kommentar

Tillbaka från crossfiten nu. Var seminarie igen men denna gång om alla övningar. Vi gick igenom dom utförligt och jobbade på tekniken till vi fick våran WOD (workout of the day). Fyfan... mår så illa just nu. Orkar seriöst inte beskriva hur dom var.. får göra det sen typ.

Sov bara 4 timmar då jag spelade väldigt mycket poker igår. Plussa 9 inköp så det var skönt med lite plus. Är fortfarande ner för månaden, men ser lite ljus i tunneln nu. Har även coachningpass på måndag/tisdag så kan jag styra ihop eländet. Hoppas dock jag springer kallt och hamnar i svårare situationer. Inte svårt att spela poker när man har bra varians.

Är helt jävla slut... ska posta ett exempel på vad man kan käka på en dag så får herr meta och weddie kolla igenom listan och betygsätta. Det jag postade var något jag själv meckat ihop som var gott.

Nu ska jag lägga mig. Läskigt trött

Länk till kommentar

Varit i Nacka Forum och köpt kaffekokare, vattenkokare, dammsugare och brödrost. Köpte även lite mat och när jag skulle packa mina grejer så hade personen som köpt grejer innan mig, snott min chipspåse när jag stod och betalade. Helt chockad accepterade jag bara förlusten, och creddade hans val av hustling...

Hade tänkt dra till cc idag för första gånegen på länge med FriSoren och Xception. Dock ringde en IRLpolare och bad mig joina han på Good Shoes koncert ikväll på Debaser Medis. Han har backstagepass och det låter faktiskt lockande. Litet band, men tror att det kan bli en kul kväll trots allt...

Rätt viktigt att AIK hockey tar sig i kragen nu. Står 2-2 mot Troja och seger är ett måste. En period kvar. Vinn!

Och heja turante osv...

Länk till kommentar

Köpte även lite mat och när jag skulle packa mina grejer så hade personen som köpt grejer innan mig, snott min chipspåse när jag stod och betalade. Helt chockad accepterade jag bara förlusten, och creddade hans val av hustling...

Hahaha var han som köpte grejer innan dig typ 7år då eller?

Hur som helst var det en nice catch av honom! 8-)

Länk till kommentar

• Skapa nytt...