Gå till innehåll

The Office SE - bump

sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

"träffa" (stalka) officet på krogen igår, riktigt goa gubbar. Nånstans mitt i allt övergick jag från full till jobbigt full och när det var stängningsdags vaknade jag i en stol. Såg att niklas hade fått napp.

Efter 45min på Flemings är mitt minne svart.

MSN konv med FriSoren:

Sören säger:

hur gick de me tjejn

bra hemgång btw

NiklasVegas-3m300k säger:

ingen aning

hemma nu

snurrar i skallen

och fick en taxinota över 1k

vad hände

Sören säger:

LOL

det stängde

jag vänta på dug i typ 15min, bestämmer mig för att ta taxin hem när du inte kommer

ser dig när jag går upp, då har du ngn ful tjej i famnen och vi går mot centralen

du å jag vill ta taxin, men tjejen vill inte av ngn anledning, du hakkar obv på tjejn och jag vägrar payya taxi ensam

så vi drar mot tunnelbanan

där hoppar jag på fel tåg och ser er stå kvar på perrongen

jag går av vid östermalm och tar taxin hem

men hur fan fick du taxinota på 1k

taxinoter får mig att spy lite, hatar hatar taxinoter

Std sas...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter 45min på Flemings är mitt minne svart.

MSN konv med FriSoren:

Sören säger:

hur gick de me tjejn

bra hemgång btw

NiklasVegas-3m300k säger:

ingen aning

hemma nu

snurrar i skallen

och fick en taxinota över 1k

vad hände

Sören säger:

LOL

det stängde

jag vänta på dug i typ 15min, bestämmer mig för att ta taxin hem när du inte kommer

ser dig när jag går upp, då har du ngn ful tjej i famnen och vi går mot centralen

du å jag vill ta taxin, men tjejen vill inte av ngn anledning, du hakkar obv på tjejn och jag vägrar payya taxi ensam

så vi drar mot tunnelbanan

där hoppar jag på fel tåg och ser er stå kvar på perrongen

jag går av vid östermalm och tar taxin hem

men hur fan fick du taxinota på 1k

taxinoter får mig att spy lite, hatar hatar taxinoter

Std sas...

Du fick liggamed en ful tjej sas? :-S Försöker bara förstå konversationen:)

Länk till kommentar

Det finns fula taxifirmor som har loggor som nästan ser ut som taxi stockholm och de tar typ 5* normalt pris. Finns andra liknande också som är ute efter att lura de som inte riktigt vet. Så var säkra när ni hoppar in i taxis direkt på gatan.

Inte för att låta som sån men trodde alla visste om detta redan. Hoppar inte in i en taxi om det inte är kurir, sthlm eller 020.

Alla förare som kör åt åkerier som heter typ "Taxi 08 City" osv är antingen dömda kriminella, har stora skulder hos kronkalle +/ massor av betalningsanmärkningar. Då får de inte köra åt de stora bolagen.

Taxi Card är fan nöten. Synd att dom inte har så många bilar och att man oftast får vänta en liten stund..

Utanför tullarna är de väl inte billigare än taxi stockholm ens? Osköna bilar också :D

Länk till kommentar

mmok...

Jag och FriSoren begav oss in till cc för att föra och lira lite kort. Vi fick plats på Cyntax bord och slasket började. Shahin86 äntrade byggnaden lite senare, men fick plats på 5050, och valde givetvis det. Lite mer highstakes omss...

Vi var obv värdet, och ju mer vi drack desto fler kassa spel gjorde man. Vi började köra redbullvodkarundor och tillslut gjorde man en "Izy" och muckade vinnande handen vid showdown. Vet inte hur det gick till men plussade runt 2500kr tot. Sprang rätt bra antar jag. FriSoren däremot spelade som vanligt alla händer och rekordbackade. Cyntax sprang även han nötdåligt...

Vi hade f.ö Davor vid bordet och jag checksynade ner alla gator med bottenset på KJxxx, då jag vet att han alltid har nöten. Sjukt rolig kille, som bara spelar AA KK QQ JJ. Så jävla stört. Han hade f.ö AA den handen, så jag fick inte ut maxbetalt den gången tyvärr...

Ulaf hörde t.sk från Padrinos av sig, och vi mötte upp honom vid Flemings där Izy, Sexy och irlkompisar befann sig. Riktigt roligt var det, och förstår inte varför jag inte varit där sedan studenten typ. Någon enstaka gång bara. Hursom blev man alldeles för berusad, och vad som Frissan ansåg vara en ful tjej, var obv stört snygg i mina fylleögon...

Har en svart period på ca5h som jag spenderade med denna tjej, och vaknade vid 07.00 i en taxi utanför min lägenhet, och notan stod på 1083kr typ. Har obv åkt Stockholm runt. Var ingen blufftaxi utan Taxi Stockholm...

Vaknar vid 12-snåret av att en IRLkompis klampar in i lägenheten. Snurrar i skallen, men åker ändå till päronen för kalkonlunch. Mådde inte kanoners och valde att ta en taxi hem därifrån. Det är en sträcka som tar typ 3min(med bil), men orkade inte ge mig ut i snön...

Nu har jag och två irlkompisar planerat islandsresan och sett på stryktipset. Hann inte tippa men var nog lika bra. Hursomhelst så är specialiteterna på Island Val, Säl och Lunnefågel. Ser sjukt mycket fram emot resan, som har varit min morot under en lång period nu. Reykjavik kommer bli sjukt...

Vi parkerade f.ö bilen vid cc igår, och valde sedan att gå ut på krogen. Därpå måste vi hämta upp den nu, så det blir cc idag igen...

Länk till kommentar

Trodde inte ni gjorde helger sas... Kul att ni börjar hänga på cc, får en annan att bli sugen på att lira där igen :)

Så fort rushen är över kommer det ju dröja ett halvår innan jag går dit igen. Har 3/4 plussessioner, och den gången jag backade låg jag 9k upp, men slutade 2k ner tot, efter att att ha kastat bort pengar. Så fort jag får i arslet kommer jag ju breaka. Måste ju dock fortsätta gå så länge rushen håller i...

Länk till kommentar

Så fort rushen är över kommer det ju dröja ett halvår innan jag går dit igen. Har 3/4 plussessioner, och den gången jag backade låg jag 9k upp, men slutade 2k ner tot, efter att att ha kastat bort pengar. Så fort jag får i arslet kommer jag ju breaka. Måste ju dock fortsätta gå så länge rushen håller i...

är rushen varians menar du eller för att det är slaskigare och sopigt folk på cc i dessa tider?

Länk till kommentar

• Skapa nytt...