Gå till innehåll

The Office SE - bump

sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

Några snabba inputs

Hand 1: Iskall 3b som sagt. B/f floppen ur poss, checkar bakom i poss.

Hand 2: Checkar nog floppen, som spelat foldar jag river.

Hand 3: K känns väldigt x och jag spelar likadant.

Hand 4: Tycker de är en fin bräda att skjuta tre tunnor på, alternativt c/f floppen.

Hand 5: Väldigt std.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På tal om det, nån som fattade varför rabih blev hyllad förra gången? Tyckte han var dålig, och då var ändå låten perfekt för hans smurfröst.

Har också haft väldigt svårt för killen. Framträdandet ikväll var ganska gay (inte för att det är ngt fel med det), men han har kanske något. Kul att de hade en världens snällaste personer som gäst i juryn (Joey/Jocke). Det är iofs en talangjakt, men att battla Tove vs originalet. Usch va mycket pisk hon hade fått. Det finns ingen man skulle betala för att se. Ändå tittar jag, man vill ju se någon typ av utveckling och om man tror att någon kan bli nåt stort. Amanda Jensen och Darin är mina all-time favourites.

Länk till kommentar

Idol är så jävla mycket sämre nu när Camilla åkt ut. Var ju snudd på komedi. Näe, Erik har ju redan vunnit allt. Frågan är vem som kommer tvåa? Är trött på Rabih, Niklas borde inte gått vidare från audition, Tove är snudd på bara het, Eddie är shahins polare, Erika e trist och otroligt nog lönnfet, Reza är okej. WTF ge den till Tove...

Fan vad ifk visar styrka match efter match. Har riktigt svårt att se nåt annat scenario, än att AIK måste vinna på Ullevi, vilket är mission impossible...

Länk till kommentar

Fan vad ifk visar styrka match efter match. Har riktigt svårt att se nåt annat scenario, än att AIK måste vinna på Ullevi, vilket är mission impossible...

Räcker dom vinner sina två matcher innan Blåvitt borta så räcker det att dom spelar oavgjort på Ullevi. Korrekt? Då kan det helt klart bli nerv!

Länk till kommentar

Räcker dom vinner sina två matcher innan Blåvitt borta så räcker det att dom spelar oavgjort på Ullevi. Korrekt? Då kan det helt klart bli nerv!

Oavgjort på Ullevi är inte världens enklaste. Plus att man måste vinna mot Bajen på söndag. Har dåliga vibbar. Men jag tillhör också de extremt pessimistiska supportervarianten...

Länk till kommentar

Oavgjort på Ullevi är inte världens enklaste. Plus att man måste vinna mot Bajen på söndag. Har dåliga vibbar. Men jag tillhör också de extremt pessimistiska supportervarianten...

Och jag känner "göra mål på AIK är inte världens enklaste" så det skall verkligen bli sjukt intressant att se upplösningen!

Länk till kommentar

Hej Office.

Tankar om Nacka?

Du funderar på att flytta dit? Du är i så fall i gott sällskap. När Björn Borg flyttade tillbaka till Sverige flyttade han till Nacka (Vikingshill längst ut i Nacka). Det finns ett skönt getto som heter Fisksätra som tillhör kommundelen Saltsjöbaden och i "det riktiga Saltsjöbaden" bor kommunens rikaste. Little Birchspit (Lilla Björknäs) och på frammarsch när det gäller inflyttade miljonärer. Gäller det lägenheter har du Alphyddan och Finntorp som ligger nära stan. Bra kommunikationer finns fram till Orminge ( den delen som inte ligger längs Saltsjöbanan).

Länk till kommentar

Du funderar på att flytta dit? Du är i så fall i gott sällskap. När Björn Borg flyttade tillbaka till Sverige flyttade han till Nacka (Vikingshill längst ut i Nacka). Det finns ett skönt getto som heter Fisksätra som tillhör kommundelen Saltsjöbaden och i "det riktiga Saltsjöbaden" bor kommunens rikaste. Little Birchspit (Lilla Björknäs) och på frammarsch när det gäller inflyttade miljonärer. Gäller det lägenheter har du Alphyddan och Finntorp som ligger nära stan. Bra kommunikationer finns fram till Orminge ( den delen som inte ligger längs Saltsjöbanan).

nacka är nöten. bott där i 10 år och har alla mina närmaste och bästa vänner där. Do it!

Tack för info! Flyttar till Nacka strand om en dryg vecka så tänkte bara höra mig för hur det var :-)

Länk till kommentar

Tack för info! Flyttar till Nacka strand om en dryg vecka så tänkte bara höra mig för hur det var :-)

Jag och namn, men de har en grymt skön restaurang nere vid vattnet där...som jag åker till typ 10ggr per sommar, antingen via båt eller tvärbanan.

GRYM är den.

Och nej, minns inte vad skiten heter. Men man vet nrä man kommit rätt.

Åker man ytterligare 10 min så är man vif Fjäderholmarna, och deras rest är i princip lika bra!

Länk till kommentar

Nik, fan va pessimistisk du var! De kommer ju bli en promenad seger över Hammarby på söndag. Såg du deras spel mot Halmstad? 0 målchanser.

Sen, måste jag passa på att fråga, eftersom shahin känner eddie, stämmer ryktena om att han är homo? Helt ok för mig, men man blir ju nyfiken efter att ha läst på FB.

Länk till kommentar

rabih borde fan åka idag, rock lär ju låta som kattskrän med hans röst...

Har också haft väldigt svårt för killen. Framträdandet ikväll var ganska gay (inte för att det är ngt fel med det), men han har kanske något. Kul att de hade en världens snällaste personer som gäst i juryn (Joey/Jocke). Det är iofs en talangjakt, men att battla Tove vs originalet. Usch va mycket pisk hon hade fått. Det finns ingen man skulle betala för att se. Ändå tittar jag, man vill ju se någon typ av utveckling och om man tror att någon kan bli nåt stort. Amanda Jensen och Darin är mina all-time favourites.

Idol är så jävla mycket sämre nu när Camilla åkt ut. Var ju snudd på komedi. Näe, Erik har ju redan vunnit allt. Frågan är vem som kommer tvåa? Är trött på Rabih, Niklas borde inte gått vidare från audition, Tove är snudd på bara het, Eddie är shahins polare, Erika e trist och otroligt nog lönnfet, Reza är okej. WTF ge den till Tove...

Egentligen kollar jag inte på idol, såg förra veckan bara. Blir trött på att kvaliteten är såpass låg imo när det ändå är färre än tio kvar från hela sverige. Känns bara gubbsjukt numera. Tyckte den där asiatiska som inte kunde svenska var bra dock. Vissa är så tråkiga att man vill dö.

Kanske borde söka nästa år och visa var skåpet ska stå :D lär ju inte komma in till juryn ens men vadå!

Länk till kommentar

Nacka Strand är min favorit om man ska bo i lägenhet. Fina omgivningar och bättre kommunikationer än när det byggdes. Har varit där en hel del. Nu senast på kräftskiva i ett av lusthusen. J på sommaren är nog känt även för icke nackabor.

Länk till kommentar

Egentligen kollar jag inte på idol, såg förra veckan bara. Blir trött på att kvaliteten är såpass låg imo när det ändå är färre än tio kvar från hela sverige. Känns bara gubbsjukt numera. Tyckte den där asiatiska som inte kunde svenska var bra dock. Vissa är så tråkiga att man vill dö.

Kanske borde söka nästa år och visa var skåpet ska stå :D lär ju inte komma in till juryn ens men vadå!

Reza hejar jag på. Såg bara halva ikväll. Nicklas slakt av Black Hole Sun var inte vacker. Dålig kvalitet överlag som sagt. Vore också kul om någon stack ut lite och inte var "standard idol material".

Länk till kommentar

Eddie är gryyyyym nu!! Jag är extra stolt atm :mrgreen: Blir nog så att jag drar och ser honom live på fredag.. kanske med en tjej som jag träffar atm. Saker och ting verkar styra upp sig vid sidan om pokern:mrgreen:

Högskoleprovet och såg att man behöver penna, linjal, blyertspenna och övermarkeringsgrejs. Har atm inget av dem vilket suger.. men om det är något jag lärt mig av niklas förutom "been there" och lite inblick på hur den finska hjärnan fungerar så är det att saker och ting löser sig. Du har inte hört talas om Fique Tranquilo Niklas? Tror brasilien är rätt land för dig:mrgreen:

hp, utgång (dricka bort ord-delens ångestfail) och bajen-aik på söndag. pokern må gå skit.. men life is goot

1 timma kvar till provet börjar och jag har inget förberett.. hur kan jag inte klonka idag :mrgreen:?

Länk till kommentar

Eddie är gryyyyym nu!! Jag är extra stolt atm :mrgreen: Blir nog så att jag drar och ser honom live på fredag med en tjej jag träffar nu. Saker och ting verkar styra upp sig vid sidan om pokern:mrgreen:

Högskoleprovet och såg att man behöver penna, linjal, blyertspenna och övermarkeringsgrejs. Har atm inget av dem vilket suger.. men om det är något jag lärt mig av niklas förutom "been there" och lite inblick på hur den finska hjärnan fungerar så är det att saker och ting löser sig. Du har inte hört talas om Fique Tranquilo Niklas? Tror brasilien är rätt land för dig:mrgreen:

hp, utgång (dricka bort ord-delens ångestfail) och bajen-aik på söndag. pokern må gå skit.. men life is goot

1 timma kvar till provet börjar och jag har inget förberett.. hur kan jag inte klonka idag :mrgreen:?

+1, två timmars sömn också. Kan inte faila idag som sagt.

Länk till kommentar

lol, jag kunde inte ha ögonen öppna igår vid ~23 så jag gick och la mej. vakna idag vid sju, tankar idol och sätter igång grindet. ska bli en härlig lördag!

plussa även igår, ~6k så nu e jag plus för månaden och har en vecka på mej att spela ihop till värsta nötmånaden. 2ez imo lml

Länk till kommentar

Reza hejar jag på. Såg bara halva ikväll. Nicklas slakt av Black Hole Sun var inte vacker. Dålig kvalitet överlag som sagt. Vore också kul om någon stack ut lite och inte var "standard idol material".

Visst semi-slakta han låten men Erikas totalslakt of 3 doors downs "here without you" var klaaart värre, och inte fan är det okej att smöra ner en redan smörig ballad under ett rocktema?. Likadant med rabihs försök att sjunga Driving One Of Your Cars.

Tror mest nicklas åkte på att folk hade sina favoriter sen tidigare samt att 90% av idolpubliken aldrig hört Black Hole Sun.

Att Reza försökte sig på en Queen låt är väl mest korkat. Tycker överlag att kvalitén är rätt kass på idolerna i år med.

Länk till kommentar

• Skapa nytt...