Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Eddie va 4 real och inte de minsta lik Izy...

 

Men när fan kommer Izy då? För du kan fan inte säga att Izy är en bubblare och sen är han inte ens med:twisted:

 

Imorgon är det ju folk som skickat in videor som kommer dit och kör. Håll ögonen öppna då :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag är min polare som jag nämnde tidigare med på Idol!

 

Eddie Razaz heter han och förhoppningvis går han långt iår. Sist snubblade han vid mållinjen då han inte gick vidare till finalrundan pga 2% :-(. (top-20 är ju med på tv sen går en del vidare till finalrundan som uppträder varje vecka)

 

gogo glgl eddie!

 

MIN GRANNE VANN IDOL!!!!!!!!!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan inte annat än instämma, sinnesbra playlist har du sören!

 

Stämmer in i kören, den har varit min favorit i 2-3 veckor nu :-)

 

Sjukt skön playlist du har frisören!

 

tyty

 

+1

 

blev lite förvånad när Darin började sjunga plötsligt, wtf? :-D

 

wtf den låten e j bra!

 

 

 

 

malta har börjat bra, huset ser kungligt ut och vädret är grymt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter mycket om och men, är vi nu framme i nötvillan på Malta. Ett par sjuka saker hann hända, redan på vägen till Skavsta...

 

Maxwell, laafi och smooger tog bilen, medans övriga möttes upp på centralen, för high stakes flygbuss. Inväntandes bussen satte vi oss på ett café. Helt plötsligt kommer 2män(35-årsåldern) av utländsk härkomst in på stället, varav den ena spiller ut en kaffe på bordet. Vi drar givetvis blickarna dit, dom börjar tjoa o tjimma, och en av männen frågar oss om vi har papper. IRLsucks vänder sig om då han pratar i telefonen, och ser ytterligare en man, som precis greppat tag i hans dataväska, och tänker bege sig därifrån. Killen släpper dock väskan, när IRL vänder sig om, och alla 3 försvinner blixt. Har hört om dessa väskryckarligor tidigare, men aldrig blivit drabbad. Vi/IRL hade jävligt tur denna gången, då han både hade pengar, pass, och dator. Hans resa hade varit bust om han inte vänt sig om i rätt ögonblick...

 

Väl på Skavsta fortsätter kaoset när vi ska checka in. Vår gode vän Ryan(air) försöker ju hustla så mycket som möjligt, men jag och sexy tänkte inte låta oss luras, utan vi tänkte övervinna systemet genom att endast boka in 1väska(200kr/väska), på två personer. Ryan skulle givetvis skratta oss i ansiktet ganska omgående, när det visade sig att vi hade hela SJU kilo övervikt. Ockerpriset 165kr/kg i övervikt tvingade oss att försöka tömma väskan på innehåll, och trycka ner i handbagaget. Sexy satte på sig 8-10 ytterplagg, och fick svettas rejält:) Vi svalde stoltheten och lyckades få ur 4kg, och betalade således endast 3kg övervikt. På hemresan återuppstår dock problemet...

 

Bettingen inleddes, och laafi fick dra första ölrundan, efter att ha förlorat en mycket riggad nästbästaholdemhanden. Maxwell och IRLsucks bettade friskt på vem som tog sig förbi säkerhetskontrollen fortast, om flyget gick i tid etc etc...

 

Äntligen framme och vi möttes upp av en "NikLasVegas"-skylt utanför tullen. Kände mig mycket viktig, då jag alltid drömt om att få bli bemött så. Vi träffade vår privata taxichaufför Paul, som skjutsade oss ut till nötvillan. Efter att ha blivit visade runt huset en snabbis, valde vi att fira med lite käk. Vi bad Paul köra oss till en bra restaurang, där det åts för fulla muggar. Samtliga tog kött, och jag slog till på två maltesiska specialiteter. Riktig grisen i säcken. Först sniglar till förrätt, och sedan kanin till huvudrätt. Tyckte båda var helt okej, men fick alldeles för mycket. Typ 60 sniglar klarar inte någon människa att äta, även om dom var mindre än i t.ex Sverige...

 

Tillbaka på villan skulle vi spela om sängarna. En holdemgryta, med 50euro bi, bara för att få lite mer spänning. Grytans egentliga/viktigaste pris var ju vem som får välja säng, och i vilken ordning. IRLsucks vann storstilat...

 

Efter en god natts sömn har vi idag bara hängt på villan. Vi hade ju sjuka förväntningar efter att ha sett bilderna, och dom är både besvarade, och överträffade. Sjukt ställe. Allt man behöver, och mycket mer därtill finns att tillgå. Ett riktigt mansion, och man känner sig lite som 2m2mm-lirarna. Här mår man bra...

 

Burarna på gårde är helt sjuka. En livs levande lama, som är stor som ett hus, samt 2 stycken rådjur, varav den ena har horn som en älg. Man är livrädd varje gång man ska gå förbi, både för spottloskor och för att rådjuret ska stonga sönder buren. Finns även en ankdamm med svanar, gäss och änder, samt ett stort akvarium med skvalpande fiskar. Gården vaktas även av en kinesisk hund som ser jävligt creapy ut...

 

Tror mycket på en 5-kamp någon dag. Dart, Biljard, fussball-spel, poker, u name it. Husets faciliteter bör ju utnyttjas till fullo. Maxwell har även påstått att han tänker hoppa från hustaket ner i poolen. Borde funka, minst 3meters djup. Bubbelpoolen, poolen och rutschkanan var jag först med att inviga. Genom en veckas semester med frukost 7-8 varje morgon på hotellet på Sicilien, har jag fått en bra dygnsrytm. Sover max 7-8h/natt vilket medfört att jag var uppe med tuppen imorse(kl10). Alla andra sov och jag rekade huset, poolen etc. Jag och FriSoren gick även till närmsta lokalbutik och inhandlade frukost. Bröd etc, men även Cola, MALTESERS och Doritos...

 

Vi har hittat numret till en hemkörningspizza som vi testade idag. Helt okej faktiskt. Dom har även pasta, kötträtter, sallader, hamburgare, pannkakor etc. Man vill ju ogärna lämna villan, så hemleverans är mycket välkommet...

 

Jävligt skön dag hittils. Bara degat vid poolen, läst bok, snackat skit, inkasserat 330euro på nl200, 6-max vid uteplatsen. Tror alla backade utom jag och IRL. Vann en 200bbpot aip med AT vs sexys 72. Viktigt...

 

Uppenbarligen är även internet igång för samtliga nu. Ingen har dock testat att grinda, men jag tycker iaf att det verkar vara helt okej. Inte jättestabilt, men ungefär som jag förväntade mig...

 

Ikväll är det ugång i St Julian som gäller. Ska bli jävligt kul att testa utelivet. Låt den maltesiska lokalölen Cisk flöda...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...