Gå till innehåll

The Office SE - bump

sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

Edit: inte ens okej för att vara ett fylleinlägg.

undra va d stog....

HEJ!

jag o izy va ute ikväll. jag har löfte att inte ragga tills nyår men lyckades ändå plocka ett nummer helt utan å ragga. det e sanning! lite som han i 2m2mm (varför e det två m i millions? w/e)

GN Bitches

ps. tror jag fixat en golfvän. en tjej med 5 i cp som är 3 år yngre än mej. weak.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

undra va d stog....

HEJ!

jag o izy va ute ikväll. jag har löfte att inte ragga tills nyår men lyckades ändå plocka ett nummer helt utan å ragga. det e sanning! lite som han i 2m2mm (varför e det två m i millions? w/e)

GN Bitches

ps. tror jag fixat en golfvän. en tjej med 5 i cp som är 3 år yngre än mej. weak.

Blond?

Länk till kommentar

undra va d stog....

HEJ!

GN Bitches

låter jävligt töntigt imo...

Länk till kommentar

Dear Niklas

Property is available and prices are as follow:

Up to 8 ppl - 2289 Euros per week

9 ppl - 2476 Euros per week

10ppl - 2595 Euros per week

11ppl - 2800 Euros per week

12ppl - 3000 Euros per week

13ppl - 3150 Euros per week

14ppl - 3300 Euros per week

15ppl - 3450 Euros per week

16ppl - 3600 Euros per week

If you wish to secure property kindly let me know and I will send youpayment form to fill and return back asap.

Thanks

Mark Muscat

Reservations

Länk till kommentar

nu har jag bokat själv eftersom ni verkar ha glömt mig , men antar att de e lugnt att ja sover i ert hus (brukar inte ta så mkt plats för övrigt). givetvis betalar jag. har bokat in 2 veckor nu som alla andra 17 sep . det ska bli kul "gubbar" !! c u guuuys (: oink oink

wow creepy

Länk till kommentar

undra va d stog....

HEJ!

GN Bitches

$MM, million dollar. Also as $mm Example: $15.3MM = Fifteen point three million dollars

Länk till kommentar

fattar noll. eller, det är ju ingen logik i det?

http://en.wikipedia.org/wiki/MM

står där, håller med finns ingen som helst logik.

Efter lite googlande:

Yes, you can post "MM" as an abbreviation for "million". MM is a pretty standard abbreviation for Million. It comes from Latin "Mille" meaning "thousand", so MM is a "thousand thousands" which equals one million.

"MM" is widely used in the financial industry.

källa: http://forum.wordreference.com/showthread.php?t=460147

Länk till kommentar

Haha kan fan inte kolla klart på han "Eddies" video. Påminner om när Annalisa fick "värtaste chocken" när hon såg Johan Palm. Eller hon bruden som Ulaf har som avatar.

Kul att Idol börjar snart. En kompis som var med för en 2-3 år sedan sa att han är med i top-20 så ska bli kul att följa det. holler

>

Länk till kommentar

amen fyfan va brutalt jag kan inte se klart den där jävla eddie alltså

hahaha.. "du vet jag skrivit detta med papper och penna såg en uteliggare insipirationskälla" wat haha

Fan lurades med att följa med en polare till gamblerz idag. Han drar iväg och ska plugga i ungern så kommer inte se honom på ett år. Gamblerz är soft som fan.. men livepoker suger. Går ju inte vinna.. går så segt. Slutar alltid med att T2s blir nöten.

Aja.. kul om man träffar någon pfare

hollerrrrrrrr

Länk till kommentar

• Skapa nytt...