Gå till innehåll

The Office SE - bump

sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

Sluta oroa dig:) Utlovar en seger. Förra årets lag mäktade med ett imponerande kryss hemma mot Stoke. Även om årets premiär var under all kritik kommer inga poäng att tappas ikväll. Är hur säker som helst. Enda som är oroande är om Skrtel kan starta. Den nye 18-årige spanjacken känns ju ganska orutinerad i såna här sammanhang. Kan dock glädja med att Liverpool inom en snar framtid mäktar med en ny ersättare för Sami Hyypiä. Grekiske mittbaken Kyrgiakos, även känd som "mannen med masken", skriver snart på för klubben. Beger mig snart hem till päronen för att se matchen...

Sotorios+Kyrgiakos.jpg

Nyförvärvet tror jag blir bra! Men när Agger är frisk också så behövs han ju inte..

Yossi från start idag och han avgör!

Ayala i backlinjen idag känns sådär men lär ju inte störas av Stoke..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

herregud.. nya laptopen paj

Mina föräldrar kom hem en dag och såg att ett glas med té låg lutad mot laptopen vilket låter smått otroligt men antar att min hund kommit åt den. Så när jag skrev till folk tryckte den på enter lite när den ville och idag fick den nog så nu går det inte att använda pilarna, trycka enter och när man trycker på en sida eller låt på spotify så får den flipp och startar om låten om och om igen eller så flippar sidan ur...

Har hört mycket gott om Dells service så hoppas på att det går fort och inte som på Siba där jag lämnade in datorn och fick tillbaka den efter en månad.

Kom nog ganska lägligt. Höll på att falla ner i football manager träsket.

Mitt i all seg spel de senaste flera k händer så spelade jag igår en sick sick session där bla denna hand utspelade sig. Han drogbanovic är en gubbe som shortstackar ofta. Av någon sjuk anledning så lyckas jag aldrig vinna en all in mot honom. Så rivern satt extremt fint:mrgreen:

$1/$2 No Limit Holdem

5 players

Converted at weaktight.com

Stacks:

UTG Fiin ($200.00)

CO Knauti80 ($65.25)

BTN drogbanovic ($82.05)

SB _Dalnegro ($197.00)

BB Hero ($498.70)

Pre-flop: ($3, 5 players) Hero is BB A:heart: K:heart:

1 fold, Knauti80 raises to $8, drogbanovic calls $8, 1 fold, Hero raises to $33, Knauti80 folds, drogbanovic calls $25

Flop: 9:spade: T:heart: J:heart: ($75, 2 players)

Hero bets $75, drogbanovic calls $49.05

Turn: 2:spade: ($199.05, 2 players)

River: Q:heart: ($199.05, 2 players)

Final Pot: $199.05

Hero shows: A:heart: K:heart:

drogbanovic shows: Q:spade: J:spade:

Hero wins $196.05 ( won +$88.05 )

Knauti80 lost -$8

drogbanovic lost -$82.05

Länk till kommentar

Nå fel på b2b handhistoryn så skriver ut denna sjuka hand.

Höjer :Ah::Kc: utg+2. fold till SB och BB som synar in sig.

Vi har alla strax över average.

Flopp: :Kd::7d::2d:

SB donkar ut 3/4 och jag överpushar. Instasyn av :2h::2s:

Turn: :Ks:

River: :Kh:

CL-pot hehe. Springer man bra så springer man bra. :-D

Länk till kommentar

wooooooow

Barcelonas presentation av deras trupp var riktigt cool. Ser fram emot matchen. Blir väl att grinda efter matchen... Zlatan ska spela. Messi ska spela. Robinho ska spela. Iniesta och Xavi spelar. Kommer blir awesome.

Måste hylla Zlatan. Vilken stjärna. 10 år sedan spelade han i superettan och idag exploderade stadion när dem ropade ut honom. Barcelonas nummer 9.

sick

Länk till kommentar

herregud.. nya laptopen paj

Mina föräldrar kom hem en dag och såg att ett glas med té låg lutad mot laptopen vilket låter smått otroligt men antar att min hund kommit åt den. Så när jag skrev till folk tryckte den på enter lite när den ville och idag fick den nog så nu går det inte att använda pilarna, trycka enter och när man trycker på en sida eller låt på spotify så får den flipp och startar om låten om och om igen eller så flippar sidan ur...

Har hört mycket gott om Dells service så hoppas på att det går fort och inte som på Siba där jag lämnade in datorn och fick tillbaka den efter en månad.

Kom nog ganska lägligt. Höll på att falla ner i football manager träsket.

Mitt i all seg spel de senaste flera k händer så spelade jag igår en sick sick session där bla denna hand utspelade sig. Han drogbanovic är en gubbe som shortstackar ofta. Av någon sjuk anledning så lyckas jag aldrig vinna en all in mot honom. Så rivern satt extremt fint:mrgreen:

Hade precis problem med en polares dell laptop, snackade med supporten som gav mig lite tips men när det inte funkade sa han att han skickade en tekniker dagen efter som kom med nya grejer och kunde fixa allting. Dock klarade jag mig bara med en budbil som kom med nya hårddisken typ 16h efter samtalet :D Sjukt bra imo ...

Länk till kommentar

Hört att det kommit ett nytt dexteravsnitt, shahin? :-)

WOOOOOOOOOT

fan vad sweet... vet någon när dem börjar visa Heroes igen?

Dexter, Heroes, Entourage och 2months2million. Behövs inget mer.

Sedan... Seinfeld :h:. Har sett hela säsong 2 & 3 nu och älskar serien bara mer och mer för varje avsnitt.

Och Zlatans debut.. vet inte. Vart aldrig övertygad. Han är definitivt ingen Etoo. Fanns en situation där Messi passar hårt från kanten via marken och normalt brukar Etoo vara snabb nog att peta in dem bollarna. Zlatan däremot.. helt ointresserad. Aja... var liknande snack om Henry innan han kom in i spelsystemet. Så får väl vänta och se. Han hade ju en hel del chanser och "kan" ju obv.. men men.

Snart börjar världens bästa och vackraste fotbollsliga Serie A. Med förstärkningar som Diego, Melo och Cannavaro så tror jag starkt på Juventus iår. FORZA JUVENTUS..CAMPIONI D'ITALIA SIAMO NOI!

Länk till kommentar

Obv levling på att Serie A är världens bästa liga men satte nästan kaffet i vrångstrupen iaf. Damn u shahin, damn u! ;)

Mjo håller med om att bästa är väl att ta i när spanska och engelska klubbar tror fotbollsvärlden är football manager. Men håller fast vid vackraste. Inte sålt sin själ som den engelska ligan:mrgreen:

(Håller med om jag inte ska vara partisk. Men i mina ögon är Serie A alltid vackrast och bäst)

Länk till kommentar

WOOOOOOOOOT

fan vad sweet... vet någon när dem börjar visa Heroes igen?

Dexter, Heroes, Entourage och 2months2million. Behövs inget mer.

Sedan... Seinfeld :h:. Har sett hela säsong 2 & 3 nu och älskar serien bara mer och mer för varje avsnitt.

Och Zlatans debut.. vet inte. Vart aldrig övertygad. Han är definitivt ingen Etoo. Fanns en situation där Messi passar hårt från kanten via marken och normalt brukar Etoo vara snabb nog att peta in dem bollarna. Zlatan däremot.. helt ointresserad. Aja... var liknande snack om Henry innan han kom in i spelsystemet. Så får väl vänta och se. Han hade ju en hel del chanser och "kan" ju obv.. men men.

Snart börjar världens bästa och vackraste fotbollsliga Serie A. Med förstärkningar som Diego, Melo och Cannavaro så tror jag starkt på Juventus iår. FORZA JUVENTUS..CAMPIONI D'ITALIA SIAMO NOI!

Vart hittar du det?

Länk till kommentar

• Skapa nytt...