Gå till innehåll

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

Postad
Årets matcher har varit extremt rättvisa. AIK har vunnit ALLA matcher som de varit de bättre laget, och förlorat de matcher dom varit det sämre. Helt otroligt egentligen.
Jag tycker att AIK mer förtjänade poäng mot Malmö än mot Djurgården. Min åsikt iaf.
Postad
Det här måste ju självklart innebära att det går nån jobbig finning jävel bakom en hela tiden som man måste ge 1 krona kontant till en gång i minuten?

Man kan väl lägga undan en klumpsumma och betala finnen i förskott? :shock:

Jo, var inte bara du som fick ett samtal igår. Vi valde att ringa ett antal personer och fråga ut dom mitt i natten med kvalitativa frågor. De flesta var ganska oresonliga. Sören fick samma fråga som dig, och var dessutom riktigt snabb med svaret. 1kr/min.

Tror dock inte vi fick något svar från dig? Illa! Frågan är om du har råd att tappa 1kr/min. Att det ständigt droppar apelsinjuice från näsan tror jag är ett bättre val.

Fan da.. jag som trodde att jag var the special one ;-)

Ja du. ganska kallt att tappa 1kr/minut.. men det känns ännu kallare att det ständigt rinner apelsinjuice ut ur ens näsa. Förstår du hur mycket meck det blir? Iof då har man fördelen att bli världskänd, få någon hjälporganisation att samla ihop pengar för att hjälpa. Förlora 1kr per minut gör väl att man grindar på mer och därmed har råd.

Kan ingen få upp en omröstning om det?

Postad
jag hoppas vi får lira den där turren iaf, jag ve tinte hur det blir med platserna? vi ska iaf in hyfsat tidigt och försöka sno åt oss en palts och sen dra o käka.

Tror det är fullt. :-( men GL iaf :-)

Postad
Ännu jobbigare att bli väckt en gång varje minut imo ;)

mm, skrev fel där. Men e lite aggressivt med en gång i timmen. Så man får ett val. en finnig jävel kommer o kräver TRETTIO kr cash en gång i timmen, eller att det konstant dras 1kr i timmen från ens konto. Den snåle väljer ju finnige killen, rätt tungt att bli väckt o så.

Postad
mm, skrev fel där. Men e lite aggressivt med en gång i timmen. Så man får ett val. en finnig jävel kommer o kräver TRETTIO kr cash en gång i timmen, eller att det konstant dras 1kr i timmen från ens konto. Den snåle väljer ju finnige killen, rätt tungt att bli väckt o så.

Den snåle väljer nog 1 krona i timmen draget från ens konto.

Postad

lol bra matte du har:D

Postad
lol bra matte du har:D

LOL att du inte förstod poängen ;)

ANTINGEN 30 kr / timmen och väckt av en finnig kille

ELLER att det dras 1 kr / minuten från kontot (dvs man behöver inte bli väckt)

Postad
LOL att du inte förstod poängen ;)

ANTINGEN 30 kr / timmen och väckt av en finnig kille

ELLER att det dras 1 kr / minuten från kontot (dvs man behöver inte bli väckt)

men lol att skriva fel x2 klart jag fattade vad han menade. är ju inte helt körd.

Postad
Jag tycker att AIK mer förtjänade poäng mot Malmö än mot Djurgården. Min åsikt iaf.

WOT. AIK var ju MYCKET bättre än dif, men enligt alla jag pratat med riktigt dåliga mot Malmö. Aja, smaken är som baken...

Postad
Något jag missat, eller vad är parkeringstennis??

En hemsnickrad variant av fotbollstennis med lite udda regler som vi tiltar av oss med på parkeringen utanför...

Då vi kastat iväg pengar på krogen de senaste vardagarna väljer vi att stanna hemma ikväll och titta på Lawrence of Arabia(1962), rankad 39:a på imdb. Det är dags att komma ikapp i imdb-projektet...

Vi vann btw matchen mot Neglinge precis med 6-0. Fortsatta serieledare i div 7G. woops...

EDI: vi såg bridge over the river kwai istället då lawrence inte funkade...

• Skapa nytt...