Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

wohhho äntligen!!!!

 

min andra turreklonk ever i min pokerdonfiskkarriär... vann 30k deepstack på ipoker för 8100 dollar vilket alltså blir min största turreklonk och även större än min semiklonk i unibet för 5100 euro.

 

äntligen... känns bra

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom och tänka på att det var längesen jag såg någon skön Well här på forumet. Vore ju rätt epic om ni kunde köra en gemensam :-D

 

wohhho äntligen!!!!

 

min andra turreklonk ever i min pokerdonfiskkarriär... vann 30k deepstack på ipoker för 8100 dollar vilket alltså blir min största turreklonk och även större än min semiklonk i unibet för 5100 euro.

 

äntligen... känns bra

 

Gratz som fan Shahin! Cc på tis? (=

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gratz som fan Shahin! Cc på tis? (=

 

Tack :-)!

 

Njao jag har ju prov den 29e maj och vill lägga min fokus på nätet och plugga. Förlorar bara live, har inte tålamodet.

 

Grattis shahin och snusarn!

 

Tack niklas!

 

ty Johan!

 

Gratz boys. Sick att Shahin vann en tour ;) Behövdes bara 7 pers som coachade ldo :P

 

Haha är man fisk så är man det 8-). Nej men jag har fan insett en jävla massa om turneringar. Tex när jag frågade dig varför ante limpade J9 på knappen och du sa; "Blindsen hade pushstack" och jag tidigare på forumet läst att vi inte vill ha en raise/fold range med en grund stack. Det slog mig som en blixt och gjorde inga tidigare misstag där jag tex stealar med skräp genom att höja 2.5xbb och få se en shove.

 

Sedan så drog jag en väldigt rolig bluff där jag limpade 87 på sb och potten slutade upp på 400k och jag hade 8 hög.

 

Annars så diskuterade jag en massa beslut med dem som var i kontoret och lite med Ulaf på msn. Vilken jävla känsla att få vinna en tour. Gick asbra i 200k och 500k på full tilt, settade typ 10 gånger och vart djup. Sen obv utdragen i 4-5 stora händer där jag till slut bustade med steal och 50/50 situation. Den här dock dubblade jag efter en 30 minuter, sen gick det segt hela vägen typ. Till slut blindades jag ner, när jag raise för att sno (med 40bb) så fick jag typ se insta push och sånt skit. Till slut var jag nere på 14k när någon raise 4k, en syn och det var sammanlagt 10k i mitten så jag pushade från SB med K9o. Första raise syn, andra pushar. Träffar en 9a på flopp och min K9 får stå mot 77 vilket är awesome. 3 dubblade min stack där sen var jag kortdöd igen och klarade mig bara genom att sno. Var på 10bb ända fram till finalbordet där min AQ fick stå mot lägre Ax. Sen den här handen som var siiiiiick. Jag har raise en del och snott och har nu 300k. Jag raise 2.5xx, en syn, en med 180k stack pushar. Jag synar obv. Han har k3. Flopp Kxx... och jag säger till Mårten;" typiskt, kung vinner alltid". Turn A!!

 

Kan väl sammanfatta med att jag var kortdöd i den turren, men NÄR jag väl fick kort så var det mot snäppet sämre. När jag väl stealde så kom jag undan med det.

 

Var ett uselt finalbord faktiskt. Fanns en spelare som var kompetent, resten var väldigt dåliga.

 

Aja... miljontals av 2a och 3e plats. Nu vann njag ätnligen.. fyfan vad det ska bli fler :mrgreen:!

 

 

TY btw Krac.

 

wp shahin!

 

ty!

 

gratz shahin!

 

TY!

 

Men min vinst är ju inte ens närheten av din. Sick man!

 

Vilken turre var det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag bestämde mej idag, ill go. direktinköp ftw :$ du, emil, shahin och ante har inspirerat mej.... även fisks kan vinna turrar så nu måste jag försöka (:

 

:lol:

 

Fan vill också spela SM. Inte för att jag vann den igår, utan SM verkar hur nötig som helst.

 

Damn u 21 åringar!

 

---

 

Btw. Jag vann mot Emil på PES Igår. Några kommentarere IRLsucksOnPes?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill inte döda glädjen men CarlDenStore vart väl bannad från en pokersite + att de tog hans $50k på kontot för att han inte spelade ensam på kontot?

 

Jepp han colludade genom att han och heliga_ak satte sig på ett tre manna bord och den andar satt ut så att dem fick spela fisken HU.

 

Och dem lånade konto till varandra för att den ena kanske inte fick action mot en fisk, men den andra fick det.

 

Jag tog alla beslut själv men motiverade högt och frågade vad dem andra tyckte(efter handen obv). Tex när jag pushade K9 så ville Johan att jag skulle folda, men jag ansåg det vara bäst move. 87 så var nästan alla överens om att checka ner men jag bettade. Att diskutera händer efter att dem är färdigspelade är det inget fel på. Ganska säker på att det inte är ett fel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...