Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

scarface är GÄSP

 

levelments?

 

Jag har inte sett varken scarface eller någon av gudfadernfilmerna 8-)

 

:shock::ola:

 

Herregud Rooney... du vet inte vad du missat då.

 

Snälla ladda ner/köp Scarface och gudfadernafilmerna asap!!! Det är världens mest epicfilmer. Finns inga bättre filmer.

 

Du kan tacka mig senare!:mrgreen:

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

just den där scenen är den absolut sämsta scenen jag vet. på riktigt. jag levlar INTE.

 

 

filmen är dålig för att de flippar från att han e loser till kung över en scen, och sen från kung till hatad oxå på en sekund. sen är hans brytning PISS med stora jävla bokstäver.

 

fattar inte hur den kan ha blivit så stor... måste varit första knarkfilmen eller nåt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har Britney en film?

 

länk ty.

 

edit: skicka pm om du inte vill få varning

 

Har iaf för mig att hon skulle vara med i en film som hette crossroads eller likande. Har ju som sagt inte sett den så vågar inte uttala mig om det verkligen är hon. Vet att Izy sett Pledge This med Paris Hilton iaf. Han gav den ett högt betyg...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har iaf för mig att hon skulle vara med i en film som hette crossroads eller likande. Har ju som sagt inte sett den så vågar inte uttala mig om det verkligen är hon. Vet att Izy sett Pledge This med Paris Hilton iaf. Han gav den ett högt betyg...

 

Jag pratar inte om den sortens filmer imho

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sören, emil:

 

nästa gång ni vill till kontoret, ring mej så kopplar jag ur stationära och sätter in den på kontoret.

 

internet jag hitta på kontoret verkade väldigt ostabilt så vet inte. funkade bra första ggn jag pröva det men senaste två ggrna har det gått 15 minuter och sedan laggat. beställde nytt 3 idag för att vara på säkra sidan. men drar väl dit imorgon eller dagen efter det.

 

börjar för övrigt komma igång med grinden bra igen. har lirat mer för varje dag som har gått sedan vi kom hem från thailand och med allting fixat på kontoret sen blir det säkert ännu bättre.

 

Kommer ni vilja spela där? Så som jag förstod det var det ingen som var intresserad utav det längre. Jag hade tänkt att flytta min dator därifrån i morgon..?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilket jävla driv Iniesta har med bollen... hans touch är helt jävla otrolig.

 

Aldrig någonsin sett en spelare som honom.. bollen är som fastklistrad på hans fötter. Även om han är uppskattad så tycker jag fortfarande att han är underskattad av folk...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilket jävla driv Iniesta har med bollen... hans touch är helt jävla otrolig.

 

Aldrig någonsin sett en spelare som honom.. bollen är som fastklistrad på hans fötter. Även om han är uppskattad så tycker jag fortfarande att han är underskattad av folk...

 

+1

 

Absolut bland topp 5 i världen. Gör inte ett fel därtill :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:-D

 

+1

 

Kommer ni vilja spela där? Så som jag förstod det var det ingen som var intresserad utav det längre. Jag hade tänkt att flytta min dator därifrån i morgon..?

 

 

nej det tänker du inte, intresserade som fan, så fort jag får mitt 3nät sitter jag där 24/7. allt därtill som krävs är kanalerna till tvn men det e ju lättfixat sedan e det nutz.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...