Gå till innehåll

The Office SE - bump

sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

http://www.channel4.com/sport/football_italia/apr24j.html

Tevez+en jävla massa pengar till inter för superibra?

Hoppas Zlatan drar till Real eller Barca. Ska bli hur jävla awesome som helst att se honom lira i en liga med världens sämsta försvar. Där kan han lätt göra en jävla massa mål och äntligen ta hem guldbollen.

Hur tror ni Zlatan klara sig i england da?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

http://www.channel4.com/sport/football_italia/apr24j.html

Tevez+en jävla massa pengar till inter för superibra?

Hoppas Zlatan drar till Real eller Barca. Ska bli hur jävla awesome som helst att se honom lira i en liga med världens sämsta försvar. Där kan han lätt göra en jävla massa mål och äntligen ta hem guldbollen.

Hur tror ni Zlatan klara sig i england da?

Alltså, United kan inte byta Tevez mot någonting eftersom de bara lånar honom :)

Håller helt med om att det skulle gå väldigt bra för honom i spanska ligan, men jag tror ändå italienska är perfekt för honom. Känner mig tvingad att påpeka det gamla faktum hur svårt Z har haft mot engelska lag i CL och känns därför som att han skulle få det svårt där. Skulle bli väldigt glad om han motbevisade mig though (=

Länk till kommentar

Inte nog med att Tevez varit fullkomligt värdelös, nu kan han överhuvudtaget tänka sig att spela i Liverpool? Fan va han tappar i värde för mig...

Värdelös??? Sällan jag ser en anfallare med hans arbetskapacitet och löpvilja. Däremot är han och Rooney två sidor av samma mynt där Rooney är den bättre vilket naturligt leder till att Tevez bänkas. Nu tror/hoppas jag att han inte går till leverpölen för då gör han bort sig stort imo. Skulle familjen få det bättre där? Tveksamt om pölfans ens vill ha honom i sin stad.

Vore riktigt intressant att se Zlatan i Premier League eftersom jag likt dig, padrinosftw, tror att han får det riktigt svårt men lyckas han är jag den förste att gratulera. I spanska ligan tror jag han skulle lyckas riktigt bra men jag tror det är större chans att han isf går till Real än Barca eftersom Barca snickrat ihop världens bästa anfall redan.

Länk till kommentar

Zlatan i Barca.. herregud... det hade varit något speciellt.

Messi, Zlatan, Henry, Etoo

Tror utan tvekan att dem kan ställa upp med en Zlatan-Etoo-Messi. Hade varit awesome som in i helvete.

Men tror utan tvekan att han drar till Real Madrid. Att få spela i Real är ju en stor bekräftelse för alla fotbollsspelare i hela världen. Så om Real och Barca knackar på dörren så tror jag att Zlatan drar till madrid.. MEN. Enligt rykten är ju C.Ronaldo klar/på väg till Real och jag blir väldigt förvånad om det slutar med att Ronaldo stannar i manchester. C.Ronaldo kommer kosta Real skjortan och om de ska köpa Zlatan... fyfan... kommer iaf bli en intressant sommar.

Jag hoppas bara att Zlatan INTE drar till england. Vore ju intressant att se hur han klarar sig där... men samtidigt vill man ju se honom dribbla bort ett helt lag och göra epic mål varje match vilket han kommer kunna göra i la liga.

Länk till kommentar

Edit: 0-2, slut...

Hoppas folk tog rygg...

Snart bär det av till lägenheten där izy tydligen langar fest. Ska försöka göra en sen entré och låtsas som att ajg itne bor där för de människor som inte känner mig.

Drog du in cash på BP, till vilket odds isf?

Länk till kommentar

Värdelös??? Sällan jag ser en anfallare med hans arbetskapacitet och löpvilja. Däremot är han och Rooney två sidor av samma mynt där Rooney är den bättre vilket naturligt leder till att Tevez bänkas. Nu tror/hoppas jag att han inte går till leverpölen för då gör han bort sig stort imo. Skulle familjen få det bättre där? Tveksamt om pölfans ens vill ha honom i sin stad.

Vore riktigt intressant att se Zlatan i Premier League eftersom jag likt dig, padrinosftw, tror att han får det riktigt svårt men lyckas han är jag den förste att gratulera. I spanska ligan tror jag han skulle lyckas riktigt bra men jag tror det är större chans att han isf går till Real än Barca eftersom Barca snickrat ihop världens bästa anfall redan.

Har du ens sett Tevez insatser på sistone? Väldigt svårt att slå enkla passningar ens. Men var sågade jag hans arbetskapacitet och löpvilja? Vilken åsna som helst ser att han har stort hjärta och vilja, det är därför han är så populär. Engelsmännen gillar en kämpe. Men en plats i topp3 lag i världen har han inte med dessa prestationer.

Länk till kommentar

Har du ens sett Tevez insatser på sistone? Väldigt svårt att slå enkla passningar ens. Men var sågade jag hans arbetskapacitet och löpvilja? Vilken åsna som helst ser att han har stort hjärta och vilja, det är därför han är så populär. Engelsmännen gillar en kämpe. Men en plats i topp3 lag i världen har han inte med dessa prestationer.

Jo du har rätt i att hans passningar inte håller den höga nivå som man förväntar sig men jag väger in det tillsammans med hans arbetskapacitet, hjärta och vilja och annat, vilket knappast kan ge resultatet värdelös. Nej i dagsläget platsar han inte bland världens tre bästa lag men som sagt är han inte värdelös för det.

Nä nu har jag inte tid med detta längre, hängmattan väntar.

Länk till kommentar

Ska köpa ett nytt gaming gear. Ny dator alltså. Gillar att köpa hårdvara, så vilken är den fetaste datorn som finns? Kom med förslag tack!

Jag tror jag kommer köpa två 30tum skärmar, någon som har förslag?

edit. en desktop alltså

edit2. är alien datorerna något att ha? http://www.alienware.com/products/alx-x58-desktop.aspx?SysCode=PC-ALX-X58&SubCode=SKU-DEFAULT

Länk till kommentar

Zlatan i Barca.. herregud... det hade varit något speciellt.

Messi, Zlatan, Henry, Etoo

Tror utan tvekan att dem kan ställa upp med en Zlatan-Etoo-Messi. Hade varit awesome som in i helvete.

den uppställningen gör mig så kåt.

Länk till kommentar

Ska köpa ett nytt gaming gear. Ny dator alltså. Gillar att köpa hårdvara, så vilken är den fetaste datorn som finns? Kom med förslag tack!

edit. en desktop alltså

overkillllz

Tycker att du först ska sätta dig framför Niklas skärm. Han har en 30inch skärm och den är stor nog. Två stycken.. du skulle typ behöva gps för att hitta vart saker ligger på skärmarna :mrgreen:

Länk till kommentar

edit. en desktop alltså

edit2. är alien datorerna något att ha? http://www.alienware.com/products/alx-x58-desktop.aspx?SysCode=PC-ALX-X58&SubCode=SKU-DEFAULT

here u go. http://www1.euro.dell.com/content/products/productdetails.aspx/desktop-xps-730x?c=se&l=sv&s=dhs&cs=sedhs1

Länk till kommentar

• Skapa nytt...