Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Haha Niklas på tal om din signatur. Jag snackade med en finne idag, NL200 grinder på Ipoker som är en av dem som ska lira den 2a februari.

 

Skrev att jag kunde säga "Mustalainen" och "Perkele vittu" på finska. Då kontrar han med; "Jävla knull bög fiskspö"

 

Hahaha! Jävligt tungt att avsluta med fiskspö i den kombon! Finnar är kung!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Helt störd sida... Helt sjukt...

Btw jamton, läser du fortfarande här efter gårdagens bravader? Du lämnade mig illa kvickt!!

 

LOL! Vare dej ja HIt n Runa på Redbet?

 

Sick isf!:D

 

EDIT: Lirar du PLO btw?

 

Och om de inte är HnR så vetefan va du snackar om..:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte på Ricky Gervais, han klonkade givetvis hem den rätt snabbt.

 

På tal om mind games skrev shahin till mig på msn igår. Han ville bevisa hur badrun han är atm, så han bad mig välja ett nummer som jag tror han tänker på mellan 1-10. Priset var en öl. För att inget fuskande skulle kunna ske så använde shahin ritfunktionen i msn och ritade sitt nummer stort. Sedan tryckte vi samtidigt på skicka. Valde nummer 2, och visst fan tänkte killen på en 2a. Riktigt skönt att klonka hem en pilsner bara sådär.

 

Izy ska ha nån dejt här ikväll så blir utgång för mig. Ska bli jävligt skönt, grindat 2 fredagar i rad med resultatet -3500$ tot. Känns som jag går plus på att gå ut:)

 

Semibubbla som vanligt 50k gtd och 35k gtd igår. Suger verkligen att lira turneringar flera timmar, sen komma precis itm och sedan busta.

 

Edit: Micke Persbrandt var inte heller någon svår nöt att knäcka för "Alladdin"..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ohoj NITS :)

 

Om ni fortfarande befinner er i närheten av Karon Beach och har fått nog av den bittra och äckliga maten som man springer på allt för ofta där nere imo.. så har jag ett tips! Finns ett ställe som heter 2Gether som ligger i Karon Beach och drivs av en fd. Kock från Sverige som tidigare drivit en restaurang i sthlm. Han är übertrevlig och när ni har käkat där så kommer ni förmodligen aldrig att vilja käka på något annat thaihak igen. SJUKT god mat!! + pizza som är nöten. Testa det om ni har möjlighet och hälsa Christer ;)

 

Ciao.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ohoj NITS :)

 

Om ni fortfarande befinner er i närheten av Karon Beach och har fått nog av den bittra och äckliga maten som man springer på allt för ofta där nere imo.. så har jag ett tips! Finns ett ställe som heter 2Gether som ligger i Karon Beach och drivs av en fd. Kock från Sverige som tidigare drivit en restaurang i sthlm. Han är übertrevlig och när ni har käkat där så kommer ni förmodligen aldrig att vilja käka på något annat thaihak igen. SJUKT god mat!! + pizza som är nöten. Testa det om ni har möjlighet och hälsa Christer ;)

 

Ciao.

 

Tack för tipset, jag är hungrig nu efter ett par timmas morgongrind så en pizza låter NÖT.

 

Vårat lokala ställe vill jag dock påstå att det är awsome, andledning:

Riktigt bra sushi. Har ätit det flera kvällar i rad nu

 

Sushi addict

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vart bor ni någonstans? Är nämligen också i phuket nu, komm ner igår och hade tänkt gå ut ikväll har ni varit på några roliga ställen? Vi bor vi kata beach men tänkte ta oss in till patong kanske ses.

 

vi bor i chalong pier

 

vi kanske drar ut ikväll, vi vet inte riktigt. beror helt på hur taggade vi blir när vi börjar dricka öl... men förmdoligen drar vi ut (: tror jag iaf. bangla road e så jävla hektiskt tror det e liten chans att vi hamnar på samma ställe... några kvällar nu har vi hamnat på grabbarna grus i typ 10 minuter för att sen draa till hollywood och dansa typ... men gogobarerna e ju oxå kul, finns ett jävligt nice spel när man ska slå 1-9 med två tärningar bla bla.. anyways, om du vet hur vi ser ut håll utkik :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När jag gjorde Patong för tre år sen diggade vi Aussie Bar på bangla, var soft folk och personal där, skön stämning. Men att bli totalt ägd i Jenga eller 5-i-rad av barflickor har sin charm det också. Dom är ju heltidsgrinders medans man själv e fisken som spontanspelar nån gång.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...