Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

Hmmm det här är mystiskt och oroväckande.

Backade cirka $10k idag. Men det är $20k mindre i mitt account än när jag började. Det finns inte en chans att jag har backat $20k.

Försöker skriva till livesupporten också och dem svarar inte.....

 

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

 

öh det låter verkligen skitskumt!

 

jag kan somna... eller? jag har inte legat och stirrat i 4 timmar ellerså.... eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

öh det låter verkligen skitskumt!

 

jag kan somna... eller? jag har inte legat och stirrat i 4 timmar ellerså.... eller?

 

+1 spelade en tour i asmånga timmar och var tvungen att heja fram typ alla turn o riverkort när jag flippade, adrenalin + julmust och kaffe gör sömnen svårflörtad :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

öh det låter verkligen skitskumt!

 

jag kan somna... eller? jag har inte legat och stirrat i 4 timmar ellerså.... eller?

 

pretty standard imo. vi pokerspelare har för mycket att bry oss om. För varje timme vi inte spelar, FÖRLORAR vi pengar. Därav har vi egentligen inte RÅD att sova. Detta "lyxproblem" har inte övriga människor, era jävlar....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fyfan new low alltså...

 

spelade på ipoker och boss idag. back 100 dollar på boss... plus 750 på ipoker.

 

Satt på fem bord med fem fiskar på varje bord varav en av dem varit på min buddy list ett bra tag. Han är uberfisk som limp/synar ALLT och sen synar ner till river vid träff.

 

Mor min ringer och frågar om jag kan hämta henne från stationen.. vill ju inte tacka nej till henne när hon varit och jobbat fram till klockan 18:00.. speciellt med min far i Iran så har hon fått göra nästan allt hemma.. jag har ju hjälpt till så gott jag kan...men ändå... fick panik då jag kunde skita i de andra fiskarna, men den här fisken.. han är speciell... Och han satt inne med 546 dollar när jag satt med 300..

 

Skriver till mårten på msn men såklart svarar han inte :-( .. har tappat bort laddaren så mobilen ligger död, så kunde inte heller ringa honom.. fick panik.. så lyssna på det här..

 

Jag tog med datorn i bilen för att se till att jag foldade och inte kickades ut ur bordet...

 

körde alltså bil.. och spelade poker..:roll: :roll: .. jag är verkligen inte stolt över det.. sen att jag inte heller har körkort gör ju inte saken bättre..

 

men tog 350 dollar av honom så everythings goooooot

 

december... ahh.. i like december

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

pretty standard imo. vi pokerspelare har för mycket att bry oss om. För varje timme vi inte spelar, FÖRLORAR vi pengar. Därav har vi egentligen inte RÅD att sova. Detta "lyxproblem" har inte övriga människor, era jävlar....

 

Om John sover 8 timmar betalar han $46 i hyra :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tog med datorn i bilen för att se till att jag foldade och inte kickades ut ur bordet...

 

körde alltså bil.. och spelade poker..:roll: :roll: .. jag är verkligen inte stolt över det.. sen att jag inte heller har körkort gör ju inte saken bättre..

 

 

Du menar att du sätter dig och kör bil utan giltigt körkort samt med en laptop med pokerklienter igång i knät? Varför kör du bil utan körkort? Vad säger din mor om det när du kommer och hämtar upp henne?`:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha är man balla så är man balla.. har betalat av alla poliser i området :mrgreen:.

 

Nej men skämt åtsido så måste jag försvara mig själv nu genom att säga att det tar tre minuter hemmifrån till stationen. Kungsängen.. ni kommer inte hitta ett dödare område... :(.. Sedan har jag övningskört ett bra tag :mrgreen:. Och vi har en automat bil...

 

nu är inte historian lika cool längre.. era jävlar.. kommer aldrig förlåta dig sturedenstore

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Check, check check, hij trep mij" som Teddy hade sagt

 

GAME #1304864434: Texas Hold'em NL $1/$2 2008-12-04 17:56:30

Table Fujioka (No DP 50 bb min)

Seat 1: SealeyJnr ($185.14 in chips) DEALER

Seat 3: Hardwork108 ($116.05 in chips)

Seat 5: politeh ($288.35 in chips)

Seat 6: IRLisOMG ($371.20 in chips)

Seat 10: Mek777 ($336.50 in chips)

Hardwork108: Post SB $1.00

politeh: Post BB $2.00

*** HOLE CARDS ***

Dealt to IRLisOMG Queen of HeartsQueen of Spades

IRLisOMG: Raise (NF) $7.00

Mek777: Fold

SealeyJnr: Raise (NF) $24.00

Hardwork108: Fold

politeh: Fold

IRLisOMG: Call $17.00

*** FLOP *** 4 of Spades10 of ClubsQueen of Diamonds

IRLisOMG: Check

SealeyJnr: Bet $51.00

IRLisOMG: Call $51.00

*** TURN *** Queen of Clubs

IRLisOMG: Check

SealeyJnr: Check

*** RIVER *** 2 of Spades

IRLisOMG: Check

SealeyJnr: Bet $110.14

IRLisOMG: Call $110.14

*** SUMMARY ***

Total pot $370.28 Rake $3.00

SealeyJnr: Shows King of SpadesJack of Clubs

IRLisOMG: wins $370.28

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du menar att du sätter dig och kör bil utan giltigt körkort samt med en laptop med pokerklienter igång i knät? Varför kör du bil utan körkort? Vad säger din mor om det när du kommer och hämtar upp henne?`:-)

 

Been there...... Ett par månader sedan, jag körde runt utan körkort i tid och otid(aldrigt med laptop dock). Gjort det flera ggr, en minnesvärd gång med Izy och Sexy i baksätet. Izy brukar referera som "jag har aldrig någonsin varit så rädd i hela mitt liv"(överdrift LOL!). Det har gått 12månader sedan jag började övningsköra, fortfarande inte orkat ta kortet(körde upp en gång i s-tälje, men det sket sig minst sagt, så det har legat på is i ett halvår. varför ta det liksom? sören och emil kör mig vart jag vill....). Jag är skitdålig på att köra bil, och det är jag glad för, min Kronan-cykel tar mig dit jag vill, körkort wtf......

 

Summa summarum, fortsätta kör bil utan körkort, det värsta som kan hända är att polisen säger åt dig att "du får inte köra utan kort, du får inte ta det på 2 år heller". Då är det ju bara att fortsätta köra utan, hur ofta blir man stoppad liksom? fak de system...

 

Square var förmodligen den bästa restaurangen i sthlm, aldrig fått så god mat... ever...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lol square suger ju smakar som om kocken var en åsna och ätit morätter sen pissat orange kiss i maten

 

niklas du kan inget om mat

 

edit: juste... "grattis"

 

den köttätande vegetarianen har talat.....

 

 

asså fan, sjukt standard dygnsrytm atm. lagom lullig lägger man sig kl 02.00, vrider sig en timme utan minsta snudd på sömn. Inte gått o lagt mig innan 4-5 någon dag denna vecka, ser ut som att man måste fortsätta med det.

 

funtar btw allvarligt på HM nu, pt3 fukkar ju med en hela tiden.

 

nu ska jag researcha lite ang ny dator och skärm. en 26" eller 28" med hög upplösning, vill kunna ha 12 bord i miniview utan överlapp. För mycket begärt? hope not..

 

fick en najs present av mina föräldrar, en digitalkamera. Iofs inte fått den, brukar vara standard i min familj att man får presenterna veckor efter dagen i fråga, eller inte överhuvudtaget.... Tror iaf den kan få invigas med ett par fina bilder/videos på kontoret, vad gör man inte för att alla pfare ska få lite ögonporr....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ahhh, härliga tider...... klockan är 05.29 och jag är inte trött för 5 öre, försökte sova förut men det slutade med att jag hamnade här. Iom att jag inte fått några presenter på min födelsedag, så tog jag saken i egna händer.

 

Var precis inne på en riktigt bra site som sålde tavlor, http://www.allposters.com och fastnade i flera timmar. Kalaset landade på 7 nya tavlor, för den smått bisarra summan, 9411kr(inklusive skatter och frakt). Så kan det gå när man inte somnar, dyrt men härligt. Bästa känslan ever är ju när man unnar sig saker.

 

Lägenheten kommer bli äckligt fin snart. nu är det bara en ny dator och en stor fet skärm kvar, sen ska nog plånboken kunna låsas in med gott samvete.

 

Försökte även grinda ihop utgifterna och lyckades bra med finfina 6$ upp.

 

Börjar känna mig extremt fattig atm, gjort av med sinnessjuka summor senaste månaden, så här kan det inte fortsätta. Funderar på att lira nonstop i januari. 300k händer på en månad borde väl vara rimligt?

 

Nu ska jag försöka sova igen, återstår att se när man vaknar.....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...