Gå till innehåll

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

Postad
Hahaha love it, fuck världssvälten, miljöproblemen osv... Rulltrappa ftw.

Next: Rullbandsetik.

btw, tycker ni är för hårda mot Shahin som imo är den mest ödmjuka och snälla människa jag nånsin träffat. Puss o kram och esfand mot oturen. :)

Länk för obildade svennar:

http://en.wikipedia.org/wiki/Esfand_svanta

"The practice of burning esfand seeds to avert the evil eye is widely attested in early classical Persian literature."

haha samma gäller ju där :-P

tack så mycket dash :) värmer att du tycker så och merci för det där med esfand mot oturen :mrgreen: måste be min mamma göra det inför eid!

jaat khali föresten... är väl din första eid utan alla?

glgl!

---

tillbaka från crossfiten och har idag haft en av dom jobbigaste träningarna i mitt liv. kommer sova riktigt gott inatt! hade aldrig orkat träna såhär hårt om det inte vore för att tränarna pushar en och man tränar med andra. klonkat in en grym grupp med riktigt trevlig stämning :mrgreen:

snackade även indirekt med Ramzi "RaMz" Jelassi på telefon idag :oops:

är micro nu och folk känner sig kaxiga :). kommer sätta er alla på plats som haft eran lilla glory moment.. det är ett löfte!

Postad
det där är ju kate från kates playground. hela grejen e fejk. snubben som har gjort den här videon är så sjukt tråkig.

underförstått att det är fejk, tyckte bara killens reaktioner såg roliga ut.

hittade iofs en som jag garvade goare åt :lol:

Postad
haha samma gäller ju där :-P

tack så mycket dash :) värmer att du tycker så och merci för det där med esfand mot oturen :mrgreen: måste be min mamma göra det inför eid!

jaat khali föresten... är väl din första eid utan alla?

glgl!

---

tillbaka från crossfiten och har idag haft en av dom jobbigaste träningarna i mitt liv. kommer sova riktigt gott inatt! hade aldrig orkat träna såhär hårt om det inte vore för att tränarna pushar en och man tränar med andra. klonkat in en grym grupp med riktigt trevlig stämning :mrgreen:

snackade även indirekt med Ramzi "RaMz" Jelassi på telefon idag :oops:

är micro nu och folk känner sig kaxiga :). kommer sätta er alla på plats som haft eran lilla glory moment.. det är ett löfte!

Mannen lova mig en sak. Om din mamma gör esfand-grejen, att du nämner mitt namn med... har sprungit djävulskt kallt.

Ja, nyårsafton på söndag blir annorlunda... vilken tid är nyårsslaget btw?

Har hittat en persisk restaurang här. Ska ringa Hooman, ägaren, och se om han har nåt på g på söndag.

Postad
Rulltrappor är viktigt. Tog tid på min idag, bor på blålinjen som ligger längst ner (micro) så den tog ca 1,5 minuter.

HA!!!

Där är 1,5 minuter av ditt liv som du aldrig kommer att få igen... så det så...

Vänsterfältet däremot... 1min tillgodo.... Det kan tyckas väldigt lite, men det är lagom för Talito o hinna komma 2 ggr i chunky-Terri.

Postad

hahaha esfand :D.

Måste bara lägga ett ord i den heta rulltrappedisskusionen. Åkte precis i en lång rulltrappa, varenda kotte stod på HÖGER sida och jag gick skönt förbi på vänster sida då rulltrappan va sjukt lång och jag ville hem fort som fan. Så det ska vara.

Att stå stilla på höger sida av en rulltrappa och gå på den vänstra sidan är lika standard för mig som att kasta skräp i papperskorgen. Allmänt folkvett som man lär sig med åren. Sen finns det väl alltid n00bs som aldrig/sällan åkt rulltrappa och inte fattar vitsen, eller nån randomsnubbe som blockar, då ställer man sig bakom honom och han fattar vitsen och flyttar sig direkt.

Klart finns undantagsfall om någon har barnvagn t.ex, men nog fan blir man irreterad om en horunge/14iz blockar för alla andra och det blir tvåfiligt...

Kan tillägga att innan jag flyttade till stockholm var jag vänsterblockare eftersom jag inte hade en aning om detta fenomen innan min far tog mig i axeln och lärde mig att man står på höger och går på vänster. Allmänt folkvett som man lär sig sas.

Postad
HA!!!

Där är 1,5 minuter av ditt liv som du aldrig kommer att få igen... så det så...

Vänsterfältet däremot... 1min tillgodo.... Det kan tyckas väldigt lite, men det är lagom för Talito o hinna komma 2 ggr i chunky-Terri.

Jag går ju obv i vänster varje gång annars. Om inte nån blåst jävla trädhuggande, snustuggande och sluddrande bonde står i vägen dvs. ;)

Att stå stilla på höger sida av en rulltrappa och gå på den vänstra sidan är lika standard för mig som att kasta skräp i papperskorgen.

Önskar det var så för mig med, ser förjävligt ut här :(

Postad
nej du kan shut up forever... du skriver att du "sett mig stå på vänster sida" när jag aldrig står där om inte någon stått framför mig och jag blivit tvungen att göra det.

du kommer in och anklagar mig för något jag aldrig gjort.. hur fan vill du att jag ska reagera? du gör det dessutom när du klart och tydligt kan se att jag starkt är emot det. så du gör det enbart för att "sänka mig". du MÅSTE ha sett fel då jag aldrig gör så och det ger dig inte rätten att komma in och skriva "JAG SÅG DIG". om du skrev "jag tror jag såg dig", så vore det en helt annan grej. men att anklaga mig för något jag inte gjort.. vidrigt bara.

sen börjar du gagga en massa skit om jag är en idiot för att jag fått under 1.5 i högskoleprovet?

vad FAN hade du förväntat dig? att jag skulle vara trevlig?

ööh, varför skulle jag försöka sänka dig? Jag förmedlar bara fakta, förstår inte varför du inte bara kan erkänna att du stod där nonchalant i vänsterfilen. Förstår verkligen inte det vidriga i det. Kom igen, var en så god man som du säger dig själv vara å bara erkänn. Så är saken ur världen sen. Alla gör misstag.

Och gagga om att du var en idiot?:S Jag har ingen aning om vad du fått på ditt högskoleprov men var bara nyfiken över vad för människor du anser som idioter. Hejja gnaget å gl på nl1k

Postad
ööh, varför skulle jag försöka sänka dig? Jag förmedlar bara fakta, förstår inte varför du inte bara kan erkänna att du stod där nonchalant i vänsterfilen. Förstår verkligen inte det vidriga i det. Kom igen, var en så god man som du säger dig själv vara å bara erkänn. Så är saken ur världen sen. Alla gör misstag.

Och gagga om att du var en idiot?:S Jag har ingen aning om vad du fått på ditt högskoleprov men var bara nyfiken över vad för människor du anser som idioter. Hejja gnaget å gl på nl1k

jag orkar tyvärr inte fortsätta den här diskussionen. det var helt seriöst, men handen på hjärtat, inte jag som stod non-chalant på vänster sida. jag brukar aldrig stå i rulltrappor förutom riktigt långa rulltrappor där jag står på höger sida.

men vi släpper det här nu. onödig diskussion då jag vet att jag aldrig står där men du, som aldrig träffat mig IRL, påstår att du sett mig där :shock:

gl du med och heja gnaget :)

Postad

lång arbetsdag idag pågrund av megaback, men lyckatdes tack vare hårt arbetande sluta dagen på bara -800€ ändå. halvröv.

Ska se nya south park nu innan jag somnar.

och +1 på mowmow

Postad
lång arbetsdag idag pågrund av megaback, men lyckatdes tack vare hårt arbetande sluta dagen på bara -800€ ändå. halvröv.

Ska se nya south park nu innan jag somnar.

och +1 på mowmow

är det de med tiger woods?

Postad

Wiiie. Droppade 20k sek igår, men nu ringde MIO och sa att min soffa kommit. Ska in dit nu och ordna med betalning och leverans. Riktig klonk, då jag skulle räkna med 8v, men det endast har gått 4v. Ska bli skönt att slippa datorstolen när jag ser Liverpool-Lille ikväll...

• Skapa nytt...