Gå till innehåll

NL-100 Prima / Microgaming


Recommended Posts

  • 3 weeks later...
För mig är synstationer och folk som foldar alla sina blinds värde.

 

tänkte ödmjukt nämna att det givetvis är individuellt vad man anser vara bra värde, beror på sin egen spelstil.

 

"rakerace"-horor som lirar 15/12 skulle inte jag stämpla "sjukt bra värde" i pannan direkt. men men

 

experten är ju då rakt ingen synstation, berserkeer har jag aldrig lirat mot o jag själv...hm, jag anser mig inte vara det men visst jag byter taktik var 3e dag så =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inga av rakerace lirarna är riktigt bra, men experten är väl betydligt bättre än tex. N_W_ som bara glider runt och är value och som aldrig spelar tillbaka mot en utan nöten. Tycker inte heller nån av rakeregsen har ens så bra som 15/12 stats utan mer 14/7 stats och aldrig 3bettar utan AA,KK, AK.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inga av rakerace lirarna är riktigt bra, men experten är väl betydligt bättre än tex. N_W_ som bara glider runt och är value och som aldrig spelar tillbaka mot en utan nöten. Tycker inte heller nån av rakeregsen har ens så bra som 15/12 stats utan mer 14/7 stats och aldrig 3bettar utan AA,KK, AK.

 

Den bästa av dem måste väl vara MEGASTEAM som verkar vara väldigt solid.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...