Nemesis Postad 8 Juni , 2008 Rapport Share Postad 8 Juni , 2008 Är som sagt ny i NL. Är denna hand ok? Hur ska jag tänka? Fi är 16/6/1.8 $0.25/$0.5 No Limit Holdem 5 players Stacks: Hero ($46.74) BB ($49.94) Pre-flop: ($0.75, 5 players) Hero is CO Q:spade: 9:spade: 1 fold, Hero raises to $2, 2 folds, BB calls $1.50 Flop: J:diamond: K:club: 3:spade: ($4.25, 2 players) BB checks, Hero bets $3, BB calls $3 Turn: 5:club: ($10.25, 2 players) BB bets $2.56, Hero folds Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr.t Postad 8 Juni , 2008 Rapport Share Postad 8 Juni , 2008 du får ju rätt bra odds för att syna på turn där (5:1). som aldra sämst har du väl 4 outs, om han har knekten har du 7, om han har PP 88- så har du 10 outs. själv skulle jag syna turn och ta nytt beslut på river. du har väl lite implicita odds också om tian skulle landa och han sitter på triss i 3or. (vissa check/vek- bettar sånna händer) aja, det va min lilla analys iaf gl hf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
confusion86 Postad 8 Juni , 2008 Rapport Share Postad 8 Juni , 2008 Svårt att tro att han skulle syna och sen betta ut med 1010 och under. Förstår dock inte vad de här lilla betet betyder. Jag hade foldat och tagit en note på personen för att se om den fortsätter med den här typen av spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nemesis Postad 8 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 8 Juni , 2008 Tack för bägge dessa inlägg. Jag tänkte snabbt på oddsen (gav mig aldrig 10 outs) och tänkte mest på hur mycket det kan vara värt att syna bara för att träffa en tia. Bestämde mig efter ett tag för att jag inte vet hur jag ska spela en rivrad Q eller 9:a, RIO, så jag vek. Tack och hej. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lixifer Postad 8 Juni , 2008 Rapport Share Postad 8 Juni , 2008 Svårt att tro att han skulle syna och sen betta ut med 1010 och under. Förstår dock inte vad de här lilla betet betyder. Jag hade foldat och tagit en note på personen för att se om den fortsätter med den här typen av spel. QFT. Känns som han har K eller set (3or isf). Möjligen har han set och vill betta lite lågt på turn för att du ska slå om. Det är det det där mystiska bettet verkar som i mina ögon iaf. Anyway: Hade spelat likadant. (Fold på turn alltså) Edit: Gah 2 late Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Carebunny Postad 8 Juni , 2008 Rapport Share Postad 8 Juni , 2008 Tightpassiv leder smått på turn luktar stål. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts