Kena79 Postad 8 Juni , 2008 Rapport Share Postad 8 Juni , 2008 Kanske dumt att starta en ny tråd om en enda tennismatch, men jag undrar om några tennisexperter kan ge några för/nackdelar med att spela på Federer till odds över 4ggr pengarna? Nadal är väl favoriten, men e han så mycket bättre? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 8 Juni , 2008 Rapport Share Postad 8 Juni , 2008 Är det nån gång Federer skall vinna är det nu.... sista chansen. Men jag tror Nadal blir för svår. Han har vunnit båda deras möten i år på grus. Dessutom har han 8-1 i matcher mot Federer på grus. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bodinarn Postad 8 Juni , 2008 Rapport Share Postad 8 Juni , 2008 Håller inte riktigt med om att det är sista chansen för Federer, men det blir givetvis inte lättare desto fler ggr han förlorar. Federer har gjort en del slarviga missar under turneringen samt att han då och då ser lite nonchalant ut. Tror inte detta kommer bli fallet mot Nadal. Tror på en hård och jämn match. Var hittar du 4ggr pengarna, jag tycker det låter väldigt spelvärt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ANGRYKOREAMAN Postad 8 Juni , 2008 Rapport Share Postad 8 Juni , 2008 Nackdelen är väl att det är ett EV- spel. Vad ligger Nadals odds på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bodinarn Postad 8 Juni , 2008 Rapport Share Postad 8 Juni , 2008 Nadal ligger på 1,3 på de flesta ställen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
skaz Postad 8 Juni , 2008 Rapport Share Postad 8 Juni , 2008 Nadal har ju verkligen varit grym. Inte förlorat ett set än, och de två första seten mot Djokovic var rätt grymma. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kena79 Postad 8 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 8 Juni , 2008 Är det nån gång Federer skall vinna är det nu.... sista chansen. Men jag tror Nadal blir för svår. Han har vunnit båda deras möten i år på grus. Dessutom har han 8-1 i matcher mot Federer på grus. Nadal har ju verkligen varit grym. Inte förlorat ett set än, och de två första seten mot Djokovic var rätt grymma. Tack för svaren, får väl lämna den matchen då. Har ändå en liten känsla av att matchen kommer att bli jämn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jensax Postad 8 Juni , 2008 Rapport Share Postad 8 Juni , 2008 fel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohanLj Postad 8 Juni , 2008 Rapport Share Postad 8 Juni , 2008 Kanske dumt att starta en ny tråd om en enda tennismatch, men jag undrar om några tennisexperter kan ge några för/nackdelar med att spela på Federer till odds över 4ggr pengarna? Nadal är väl favoriten, men e han så mycket bättre? Tror Federer vinner idag. Känns som han laddat länge för detta och kommer spela sitt absolut bästa spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
morango Postad 8 Juni , 2008 Rapport Share Postad 8 Juni , 2008 Var hittar du 4ggr pengarna, jag tycker det låter väldigt spelvärt. Betfair Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 8 Juni , 2008 Rapport Share Postad 8 Juni , 2008 Jag var inne o bomba på Federer. Låt oss hoppas på en skräll nu.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 8 Juni , 2008 Rapport Share Postad 8 Juni , 2008 Så dum man kan vara, inte nog med att man inte lyssnar på andra, man lyssnar inte ens på sig själv längre.... ser riktigt mörkt ut.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pires Postad 8 Juni , 2008 Rapport Share Postad 8 Juni , 2008 Ta det lugnt, han fixar detta. Sen firar vi för våra vinster. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bodinarn Postad 8 Juni , 2008 Rapport Share Postad 8 Juni , 2008 Katastrofal inledning av Federer, nu verkar han dock vara på gång. Kan ha ta andra set så lever hoppet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
morango Postad 8 Juni , 2008 Rapport Share Postad 8 Juni , 2008 Jag hade Nadal -5.5 game och det gick vägen kan man säga. Federer var väldigt blek Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kungbohman Postad 8 Juni , 2008 Rapport Share Postad 8 Juni , 2008 Slakt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swedishpro Postad 8 Juni , 2008 Rapport Share Postad 8 Juni , 2008 Är det nån gång Federer skall vinna är det nu.... sista chansen. Men jag tror Nadal blir för svår. Han har vunnit båda deras möten i år på grus. Dessutom har han 8-1 i matcher mot Federer på grus. Desverre vant Nadal,,. Åhh. Jeg syns det var tråkit at Federer ikke fikk til spillet sitt skikkelig i dag. Beste mann vant, synd det var <nadal- igjen .. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lolzor Postad 8 Juni , 2008 Rapport Share Postad 8 Juni , 2008 lol hur kan man betta mot Gruskungen i Roland Garros? Tycker inte ni om pengar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 8 Juni , 2008 Rapport Share Postad 8 Juni , 2008 lol hur kan man betta mot Gruskungen i Roland Garros? Tycker inte ni om pengar? lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sideshow Postad 8 Juni , 2008 Rapport Share Postad 8 Juni , 2008 Att satsa mot Nadal på gruset är ju som att spela Limit Holdem mot Hoss Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lolzor Postad 8 Juni , 2008 Rapport Share Postad 8 Juni , 2008 Att satsa mot Nadal på gruset är ju som att spela Limit Holdem mot Hoss Snarare mot POTRIPPER på AP.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 8 Juni , 2008 Rapport Share Postad 8 Juni , 2008 lol hur kan man betta mot Gruskungen i Roland Garros? Tycker inte ni om pengar? Antingen det eller så har man helt enkelt för mkt av det Dock skulle jag personligen tippa på det första.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 9 Juni , 2008 Rapport Share Postad 9 Juni , 2008 Eller så får man odds. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
highbury90 Postad 9 Juni , 2008 Rapport Share Postad 9 Juni , 2008 Eller så får man odds. Jag skrev något liknande i jennez bettingtråd. Men det verkar helt seriöst som att folk som spelar poker ( = borde ha hyfsad koll på odds och sannolikhet.) inte förstår oddssättning inom sportsbetting. Man läser flera st. som skriver samma sak; att man inte kan spela emot en stor favorit. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lolzor Postad 9 Juni , 2008 Rapport Share Postad 9 Juni , 2008 Jag skrev något liknande i jennez bettingtråd. Men det verkar helt seriöst som att folk som spelar poker ( = borde ha hyfsad koll på odds och sannolikhet.)inte förstår oddssättning inom sportsbetting. Man läser flera st. som skriver samma sak; att man inte kan spela emot en stor favorit. Vad är det du försöker att säga? Att 4x mot Nadal på grus är ett bra odds? Du kan få 4,5x nästa grusmöte mellan Nadal och Federer från mig, minsta insats 500€. Högsta 2222€ Deal? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts