Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 783
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Ja det var trist att höra! Det skulle ju varit kul o hört hur det går på NL400 mm.

Men man måste ju göra det man känner för och vad som är bäst.

Du kan ju alltid följa trenden och micro-blogga lite i db'n nån gång i månaden :-P Skriva allmänt hur det gått och hur det känns på nya nivån.

Bråk med syskon och kalla resultat går ofta över rätt fort om man har rätt inställning, så det är bara att köra på ;-)

Jäkligt imponerande resultat för månaden iaf! Om inte db'n är helt avslutad nu skulle det vara kul o höra hur många händer du fick in, resultat på respektive nivå osv.

Lycka till hur det än blir! Och tackar för kommentarerna i min db. Det är jäkligt nyttigt och givande att få lite bra feedback när man är snett ute ibland hehe.

Postad

Kan det inte vara lämpligt att ha en dagbok att ventilera i nu när du ska satsa på ny nivå med allt vad det innebär?

Just hoppet mellan NL200 och NL400 var det i särklass tuffaste för mig hittills, och då kan det vara skönt att lätt kunna få lite feedback.

Bara en tanke

Postad

Hade nästan glömt att jag brukade skriva db :D! får väl lägga ett sista svar på alla kommentarer innan jag försvinner in i forummörkret.

Tråkigt att du lägger ner! :( klart du ska göra det som känns bäst!

Önskar dig all lycka med pokern! Hoppas du fortsätter posta i andra dagböcker (syftar på min ;-) )

/ mousey

Tack musen, kommer självklart posta i din db när jag känner för det ;).

Tråkigt att du lägger ner. Du har alltid spelat lite över mig så brukar kolla efter händer osv i din db ganska ofta. Har nog snappat upp ett och annat. GL med liret :)

Tja, har sett dig lite ibland vid borden på boss, Relient var det väl? Tack och GL själv, kul att du snappat upp lite saker ;).

Segt att du lägger ner men förstår dig...

Hörs på msn ist. ggwp

Ja det gör vi :).

ggwp,

gl, hörs på msn!

tyty!

Ja det var trist att höra! Det skulle ju varit kul o hört hur det går på NL400 mm.

Men man måste ju göra det man känner för och vad som är bäst.

Du kan ju alltid följa trenden och micro-blogga lite i db'n nån gång i månaden :-P Skriva allmänt hur det gått och hur det känns på nya nivån.

Bråk med syskon och kalla resultat går ofta över rätt fort om man har rätt inställning, så det är bara att köra på ;-)

Jäkligt imponerande resultat för månaden iaf! Om inte db'n är helt avslutad nu skulle det vara kul o höra hur många händer du fick in, resultat på respektive nivå osv.

Lycka till hur det än blir! Och tackar för kommentarerna i min db. Det är jäkligt nyttigt och givande att få lite bra feedback när man är snett ute ibland hehe.

Ja jag skulle faktiskt kunna uppdatera lite om någon månad eller två bara för att folk ska se hur det har gått för mig vad jag gör osv kan ju alltid vara kul då det finns många i liknande situationer som mig :).

Ja det där med bråket med bror och badEV för dagen var bara temporärt, hade planerat flera månader innan att lägga ner dagboken innan jag kliver upp på NL400.

Tack själv =).

GG sir! Ska fundera på om jag får deposita lite på ongame nu när du är runbad och hitta några setups mot dig så vi är even.......

Hahaha bring it!! hade ju några sjuka händer mot dig dock, TT vs QQ t.ex. :D. Så ja du har nog lite goodrun att ta tillbaka, gl med nya spelstilen btw.

gg och gl!

Tack mattias, gl och hoppas du får in storklonken snart igen :).

Kan det inte vara lämpligt att ha en dagbok att ventilera i nu när du ska satsa på ny nivå med allt vad det innebär?

Just hoppet mellan NL200 och NL400 var det i särklass tuffaste för mig hittills, och då kan det vara skönt att lätt kunna få lite feedback.

Bara en tanke

Jag håller helt med dig på den fronten, grejjen är att jag nu har fått massa kontakter via msn tack vare dagboken har också kompisar som spelar poker på högre nivåer och har alltid dem att rådfråga ifall jag känner att det blir för tufft. Lär bli en del spammande på msn när jag blir utdragen osv men det får dem överleva, istället för att jag kluddrar allt whine i dagboken ;).

Finns dock en hel del duktiga spelare på forumet men många har ju en viss attityd och ingen vill ju ge bort värdefulla tips gratis utan om man vill få tips måste man ju ta coaching. Har fått lite coaching från en kompis som spelar NL400-NL1000 vilket faktiskt utan att jag vetat om det har hjälpt mig en hel del i spelet, men får se hur det går när jag kliver upp, får man problem kan man ju alltid skicka ett pm till nån på forumet och be om privat coaching.

Just det att jag vill vara anonym är också en viktig faktor, vill ha ett seriöst liv utöver pokern och känner att jag gräver ner mig för mycket när jag skriver DB, är väl olika för alla. LivsEV > pokerEV även om pokern är en viktig del av mitt liv. Med dom orden tackar jag för mig, men ska nog gå efter Johns tips och uppdatera lite ibland så man får se vad som blir av mig i framtiden ;).