quizz_kid Postad 11 Mars , 2005 Rapport Postad 11 Mars , 2005 PL 0.25/0.5 - 0.5/1 löst fullbord... många lösa limpare pre... du sitter i bb och får en gratisflopp med en taskig hand av typen Q3o... många med på floppen... du floppar TP... vad gör du??? detta scenario utselar sig lite titt som tätt... själv brukar jag checka/folda, ev. syna ett bet från sen poss, knappen/sb... är jag tight som fasen, eller gör jag rätt i att låta dessa händer vara... Citera
ades_va Postad 11 Mars , 2005 Rapport Postad 11 Mars , 2005 Beror på position, motståndare och table image. Ibland check-fold och ibland pottbet. Ibland blir det t o m att jag checkar för att folda, sen spelar nån på draghand eller för att sno pott och jag raisar på rejält(check-raise). edit: "position"? vad fan snackar jag om? Citera
richardd Postad 23 Mars , 2005 Rapport Postad 23 Mars , 2005 Det här tycker jag också är rätt knepigt, speciellt om slänger ut pott bettet och får syn. Ingen som har några förslag om hur den kan spelas? Citera
liggat Postad 23 Mars , 2005 Rapport Postad 23 Mars , 2005 jag brukar dra på pottbet på flopp och turn. river check/syn check/fold beroende på read. Citera
Recommended Posts