Gå till innehåll

j0han $$$ goes svs grinding!


j0hanz

Recommended Posts

  • Svars 112
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

mötte dig en del idag...du är ganska loose passive får jag säga ..:) 44/19/1, iofs bara över 260 händer men ändå. Satt med ganska fina stackar i början, men det gick utför sen va?

 

GL med liret!

 

haha loose passive vettefan, skulle snarare säga loosee agressive =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

day 2 avklarad!

18:30 till 11:15~ 5527kr plus, rullen ligger nu på 17585!

av nån anledning så får jag inte fram nån handhistorik, visar bara från 10:e maj :S

lägger upp en till bild iaf! (mitt internet började lagga och la sen sedan ner så ett bord där jag hade cirka 1700~ han stänga ner innan jag tog screenet)

http://data.fuskbugg.se/skalman01/day%202.JPG

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

TILTTTTTTTTTT!

va uppe på cirka 20.8 totalt sen hände detta

sitter på knappen och har 6d7d han efter mig synar och en till.

flop är 3dKd6c. första pos potar, han efter foldar, jag raisar pot, han ställer, synar. turn 5c, river 2h, han visar upp 5d4d med ett stort smile och tar 1.2k poten.

 

sen är det ett jävla tiltmongo som trycker i tidig pos med typ 640kr, alla foldar och jag sitter i sen pos med AQh, visste han var mongo och kanske hade något lågt par eller liknande.. så kände för att dra en gamble.

 

flop är 337 rainbow, turn är 8, river J, han visar upp 27 offsuite och skriver "så lätt, jävla lodare" eller liknande och drar genast. HÖRS

 

rullen ligger nu på 18483 och jag tar en paus pga huvudvärk och wp

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

aah oskön dag som fan.. mkt upp och ner, set mot set, toptvå mot färgdrag = torsk etc. har desvärre suttit på en laptop hos en polare med kefft nät så har bara kunnat lira 2 bord :[ anyhow, imorn ska jag åka på några polares studentflak och dra på mottagningar och bli allmänt vidrig. så kommer inte bli något spel imorgon. rullen ligger iaf på 19919.91 and still goin strong!

 

P.S ska snart börja lägga upp lite HH's så det är ens vettigt att läsa denna skit =) har haft så mkt problem med skiten bara, men det ska jag lösa!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

long time no see!

har inte kunnat spela på typ 3 dagar nu p.g.a att jag har varit ockuperad av diverse aktiviteter. Såsom studentflak, studentmottagningar, för bra väder etc etc. Men nu tänkte jag köra en relativt lång session så får hoppas att det går bra :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

började i katastrof, den klassiska KK mot AA. det va en lax.

Sen typ 15min senare hade jag QT suited på knappen, en raisar i tidig pos och jag synar. Flop QT4 rainbow, han betar uttyp potsize bet, jag väljer att raisa cirka 3x hans bet, han ställer typ 900. jag dividerar lite och hittar syn. turn är typ 6 eller liknande och river A, han visar upp AQ och snappar MIN pot. Så början var ju relativt oskön och jag var som värst nere på typ 17000. Men efter 4-5h grind och rätt mkt träffar på drag m.m slutar jag på 22011. Så slutar cirka 3k plus för denna sessionen. Kanske spelar mer ikv/inatt, får se :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...