Gå till innehåll

Poker.se - tidningen


gdaily

Recommended Posts

Vafan, här har man "semester i Ukraina" i några dagar och tror att forumet ska vara fullproppat med kommentarer om hur kul det är att poker.se/pokerforum tagit steget in i papperstidningsvärden, men världens upplagemässigt största "pokertidning"... 500 000 i upplaga, idén kom från Poker Magazine ursprungligen som tyckte att poker.se var konkurrenter (!).

 

Och så är det bara Peder på pokerförbundet som uppmärkssammat bilagan till Expressens EM-bilaga.

 

Discuss - vad vill ni se i nästa nummer?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte konstigt att ingen märket något då ni "slow-spelar" tidningen i Expressen. :shock: Dom som hänger här är inte precis klientelet som läser Expressen i pappersformat. Vi tänker på miljön och konsumerar nyheter på internet.

Expressen? Är det inte dom som tycker att ... nej det var inget.

Vafan gör du i Ukraina? Fotbolls-Em är i Österrike/Schweiz jö!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag köpte en 2001, för dom hade fina 9-11 bilder.

 

 

Samma bilder, och många fler, med bättre kvalite fanns även på internet har jag hört ;-)

 

Gällande poker.se tidningen, jag har kollat på de typ två ställen här som säljer tidningar och ingen har ngn kvar... jag vill ha! JAG VILL HA!

 

 

 

Ola, fans det ngn tanke med att, vad jag kunnat se, ni inte yttrat ett ord om detta här innan?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag jobbar på att jaga fram en samlings-pdf.

 

Ola, fans det ngn tanke med att, vad jag kunnat se, ni inte yttrat ett ord om detta här innan?

 

[x] Inkompetens

[x] Ola hade semester

[x] Nästa gång blir det mer reklam :-)

 

Vi tar med 200 ex till kryssningen i alla fall

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var rätt värdelös ändå, kändes som en 32 sidors annons.

 

Instämmer!

 

Tror dessutom att den inte låg i bilagan, utan att "kioskbiträdet" var tvungen att komma ihåg att ge dem som köpte EM-bilagan VM-bilagan från poker.se. Tror kanske Eury kan sluta leta t ex :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var rätt värdelös ändå, kändes som en 32 sidors annons.

 

Jag tycker att den var mycket välgjord. Fokuserad på att fånga lite VM-yra till VM i poker. Trevliga artiklar inställda på att visa lite mer om Las Vegas och dom stora pojkarna, som Jesus. Det är nog ganska rätt träffat just det som en sådan här bilaga ska innehålla för att fylla sitt syfte.

 

Jämför också med hur mycket öppnare den är en poker.se, websajten, där man får göra en safari bland flikar för att se om det möjligen finns något nytt. Finns t ex någon intressant intervju? Gör menyval: redaktionellt / menyval : intervjuer ... se att 'veckans' intervju är från 9 maj och den förra (veckan????) från 10 oktober 2007. Detta är ganska typiskt för webportaler. De skulle vinna på att samla allt nytt i specifika utgåvor som kan 'bläddras', tvinga sig att följa deadlines och regelbundet ha nytt material. Annars blir det så här, där man alltså har dussinvis med ställen att trött och surmulet surfa till och konstatera att de är i stort sett döda. Utom forumet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...