B2BMalle Postad 31 Maj , 2008 Rapport Postad 31 Maj , 2008 Hej jag tänkte börja en ny dagbok. ska hålla den varm här med bara poker snack och lite sånt och skriva av mig om andra saker på ett annat ställe. och många av dom som skriver har ju just insett det och det är för dumt att inte ens försöka och se vad det kan ge tillbaka aja har faktist 0 i bankrullen just nu men räknar med att få in pengar på måndag. är alltså HELGUL just nu men som någon sa en gång Its not a shame to be broke, Its a shame to stay broke.. man har ju alltid vetat att det kommer nya och det är väl lite av det 20 års syndromet som ska bort HELT nu alltså jag måste alltså tänka om helt och det är nog fan ett rätt bra tecken på att man börjar bli mogen när man lyckas gå emot sig själv och inse sina brister och jobba stenhårt med dem JAG vill bli bäst.. det är mitt mål och jag kan fortfarande inte svara på om det är ett realistiskt mål för mig eller om det fortfarande bara är en saftig pojkdrömm som jag bostat upp när jag spelat med sopor etc.. aja :D allt får läsas med en nypa salt hela tiden för jag gillar att driva och man kan ju inte vara seriös i allt man säger för då har man ju stått och klätt av sig helt naken och då tycker jag att man är helt rökt i mina ögon :D haha nu får jag väl skit av någon men aja sån är jag PUSSS Citera
Recommended Posts