Bafucin Postad 30 Maj , 2008 Rapport Postad 30 Maj , 2008 Bilden flammar eller flammrar på något konstigt sätt när jag besöker internet sidor och kollar på windows media player. E det grafikkortet det är fel på eller vad är problemet? Citera
greywolf Postad 31 Maj , 2008 Rapport Postad 31 Maj , 2008 jag hade också det problemet för mig hjälpte det att sluta röka rock n roll tobak och mystiska svampar. Citera
CopShootCop Postad 31 Maj , 2008 Rapport Postad 31 Maj , 2008 Tror du får vara lite mer specifik och ge lite mer detaljer om fu vill ha hjälp. Citera
smiskos Postad 31 Maj , 2008 Rapport Postad 31 Maj , 2008 E det grafikkortet det är fel på eller vad är problemet? Testa och sänk "hardware acceleration" i grafikinställningarna och se om det blir bättre. Citera
Bafucin Postad 31 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 31 Maj , 2008 Testa och sänk "hardware acceleration" i grafikinställningarna och se om det blir bättre. Tack Citera
eurythmech Postad 31 Maj , 2008 Rapport Postad 31 Maj , 2008 Nja alltså. Jazztobak förstår jag, för det är rimligt. Men alltså...rockers röker inte på. Citera
hampulito Postad 31 Maj , 2008 Rapport Postad 31 Maj , 2008 Nja alltså. Jazztobak förstår jag, för det är rimligt. Men alltså...rockers röker inte på. Gör dom inte? Citera
lolzor Postad 31 Maj , 2008 Rapport Postad 31 Maj , 2008 Nja alltså. Jazztobak förstår jag, för det är rimligt. Men alltså...rockers röker inte på. Rockare är väll kända för sina saliga coctailblandningar, allt från gräs till speedballs. Jag gissar på att Ozzy Osbournes hjärna har tagit mest stryk av haschet än något annat, fast det är ju bara en gissning. Citera
eurythmech Postad 31 Maj , 2008 Rapport Postad 31 Maj , 2008 Gör dom inte? Handen på hjärtan, nån pratar om musik och gräs - är rock nån av de tre första genrer du kommer att tänka på? Citera
ANGRYKOREAMAN Postad 31 Maj , 2008 Rapport Postad 31 Maj , 2008 Handen på hjärtan, nån pratar om musik och gräs - är rock nån av de tre första genrer du kommer att tänka på? Ja. Citera
hampulito Postad 31 Maj , 2008 Rapport Postad 31 Maj , 2008 Handen på hjärtan, nån pratar om musik och gräs - är rock nån av de tre första genrer du kommer att tänka på? Kanske inte pudelrock, men rocknroll a`la rolingstones och the doors så är svaret ja. Citera
brainslicer Postad 31 Maj , 2008 Rapport Postad 31 Maj , 2008 De tar en stund och fixa, de va en .... Citera
Recommended Posts