fredztr Postad 30 Maj , 2008 Rapport Postad 30 Maj , 2008 Mitt PS3 har helt plötsligt slutat att vilja läsa skivorna som man stoppar in. Stoppar in skivan precis som vanligt men händer ingenting, låter inte ens som att konsolen laddar. Har inte ändrat någon inställning vad jag vet och har inställt på att skivan ska startas när den stoppas in i konsolen. Någon vänlig själ som har en idé på vad det kan vara för fel? Jag vill ju spela nununu Citera
SoderKrippa Postad 30 Maj , 2008 Rapport Postad 30 Maj , 2008 Jobbigt läge! Står det ingen i felsökningsboken som kom med? Kan ju testa att göra den strömlös i nån minut och boota upp den på nytt, annars ingen aning gl! /SK Citera
fredztr Postad 30 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 30 Maj , 2008 Har inte läst i manualen så det kan jag göra. Jag har testat att dra ut alla sladdar och startat om den, har även testat att formatera HDD:n men fortfarande samma strul. Det konstiga är ju att jag inte gjort något med den från dagen innan Citera
fredztr Postad 30 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 30 Maj , 2008 Bump. Jag är så sjuuuuukt spelsugen nu, någon måste kunna hjälpa mig Hittar inget i manualen Citera
Recommended Posts