Gå till innehåll

Trion!; Chillarn7, green, telefon.


Chillarn7

Recommended Posts

  • Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Akta er för acerriggen, den är for real!

 

smackadack, ship green 5bi hu >_<

 

 

 

 

Ja, der skämtar man inte om, måste helt klart varit maurice greene's löparskor jag fick på mig igår ;)

 

Slutade gårdagen på €550 upp, självklart skönt!

 

Och rullen har fortsatt ta sig idag, €250 plus på en halvtimme ca, körde två nl200 och 1 nl100-bord, sen pallade inte acern längre o la av ;D

 

Men settade b.la. 88 vs AA där vi tillslut hamnade all-in på river i en €420-pott och hann även med att bli översettat med 22 vs AA. Men är inte långt ifrån att ha dubblat de €2k jag satte in där för mindre än en månad sen, så ser helt klart lovande ut!

 

Blir ut att kolla på laget nu som spelar borta mot något skitlag från anderslövs-trakterna, 3 självklara pinnar!

 

Och imorgon finns där förresten ett bilköp inplanerat, är väl så gott som 100 % säker på att det blir denna bilen fast årsmodell -05:

 

 

ZZO177_big.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

20årsdag och seriepremiär idag. Kan bli nötigt värre! Läggdags nu så man är redo för vad som komma skall. 8-)

 

Sedär, stort grattis! Hur gick seriepremiären?

 

 

Back €600 på typ 45 minuters lir idag, började med att setta QQ och få in det på floppen mot AA som givetvis hittade ett A direkt på turn i en €450-pott. Totalras efter den potten, så det blir in och kriga hela natten nu!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Matchen slutade väl sådär kan man säga: http://ttela.se/sport/fotboll/1.443609. lollade rätt hårt när jag läste den artikeln om matchen. :-P Men men, man fick ju premiärscora med ett av de snyggaste målen jag någonsin gjort så det kändes rätt skönt ändå 8-)

 

Har fått någon konstig sjukdom btw, min vänstra mandel har varit svullen i typ 10 dagar och första läkarn sa att det var ett virus men nu var jag på vårdcentralen idag igen och då kläcker läkarn kommentaren " ja den här sjukdomen ser man inte varje år" och sedan går han in och googlar på hur han skall behandla den för det står inte i hans böcker! LMFAO :mrgreen:

Penicillin fick jag till slut iaf. Får hoppas att uttrycket google is your friend verkligen stämmer nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Matchen slutade väl sådär kan man säga: http://ttela.se/sport/fotboll/1.443609. lollade rätt hårt när jag läste den artikeln om matchen. :-P Men men, man fick ju premiärscora med ett av de snyggaste målen jag någonsin gjort så det kändes rätt skönt ändå 8-)

 

Har fått någon konstig sjukdom btw, min vänstra mandel har varit svullen i typ 10 dagar och första läkarn sa att det var ett virus men nu var jag på vårdcentralen idag igen och då kläcker läkarn kommentaren " ja den här sjukdomen ser man inte varje år" och sedan går han in och googlar på hur han skall behandla den för det står inte i hans böcker! LMFAO :mrgreen:

Penicillin fick jag till slut iaf. Får hoppas att uttrycket google is your friend verkligen stämmer nu.

 

 

 

 

Oj va surt med tapp där sista minuterna, men gratz till målet iaf!

 

 

Blivit rätt mycket lir idag på b2b och det slutade till slut på +€550 på nl100, riktigt gött!

 

Lirade nyss midnatts också, och som vanligt svängde det i svs riggturre nr2. Låg 2/13 och bubblade som 11a mot w6 som måste vara det största riggungen som skapat ett konto på svs. Ge mig 1/100 av den turen så är jag nöjd!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nyss hemkommen från puben där jag fick bevittna ännu en sjuk fotbollsmatch av Pool, synd som fan att de inte kunde hitta 3 pinnar där idag, men Arshavin var ju lite för löjlig idag.

 

Innan dess så hade jag fått uppleva det sjukaste i min odds-, spel-, och pokerhistoria. Började med att backa €600 på nl100 vilken är riktigt sensationellt bara det.

 

Men sen kom det. Loggade in på svs hemsida för att sätta ett odds då jag plötsligt såg triss-ikonen ochkände suget efter att bli snabbmiljonär. Så provade deras nya guldlotter med upp till 10 millar i vinst och började skrapa en efter en. Och jag vann inte ett skit. Hade 1k på kontot från början och hade snabbt förlorat hälften ochfortfarande inte ens en enda jävla 25-krsvinst. Och dum som jag var gav jag mig inte, jag fortsatte och fortsatte.

 

Till slut hade jag skrapat 35 lotter. 35! utan en enda vinst och hade då 8 kr kvar på kontot.

 

Ringe då upp svs kundtjänst då jag visste att de har sagt sen tidigare att det är vinst på var fjärde trisslott. Och gotlänningen i luren blev minst sagt chockad när han fick höra att jag inte hade vunnit på en enda av alla 35 lotter.

 

Han började asgarva och jag hängde på då jag tyckte detta var lika sjukt som han och han menade på att detta måste varit någut utav ett världsrekord, så jag får väl ringa Ellert imorgon på guinness rekord-tv.

 

Well, dum som jag är så gav jag mig inte, utan slängde in 300 kronor till. Och äntligen. ÄNTLIGEN! så satt den. På den 44e lotten! En finfin 25-krsvinst! Att jag sen förlorade resten och slutade på ett finfint vinstresultat på 1/50 lotter gör ju mindre. Jag vann!

 

 

 

 

Så kort och gott, vinst på var fjärde? Goooooda!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skräll att man ska bli rövknullad när man går upp i nivå som alltid. Är typ 10 ink back på NL200 senaste 2 dagarna. Sammanlagt på alla mina försök att etablera mig på NL200 så har jag tappat ungefär 22ink på 8k händer. ggwp!

 

kåk mot högre kåk, set vs. stege bla bla bla ni vet hur det är. Blir nog NL100 månaden ut iaf. Är fortfarande rätt bra plus för månaden. ciao

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

brände 1k på tialotter en gång när jag var trött :) högsta vinsten var 20!

 

green ditt skrapmongo!

 

 

 

Haha, helsjukt är det. Men vad gör man inte för lite spänning i vardagen?

 

Och pokern då? Om möjligt ännu sämre än skraplottsgrinden. Tappat närmre 11 inköp på nl100 på mindre än 3 dagar och tilten är total.

 

Scr8lill tar upp vart enda jävla bord på nl100 och klonkar sig själv till döds. När jag sitter och floppar ett set ungefär lika ofta som jag vinner på en trisslott, dvs. 1/40 lågt räknat, så sätter han sitt set minst 1/2. helt klart den nya Marobouzu.

 

Droppen kom idag när jag äntligen fick floppa ett set, dessutom mot scr8lill. Slowar floppen, deg in på turn då en, till synes ofarlig 4a kom. Han vänder ofc upp 4 4.

 

Nej nu kallar ginen som ska sänkas nu så man kan glömma detta jävla skitet, b2b ftw!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har funderat på att skaffa coach ett tag och har snackat med en från DC men känner ändå att det vore bäst med en svensk coach så here it goes.

 

Om det är någon där ute som är intresserad av att coacha mig så får ni gärna skicka ett pm. Jag spelar för tillfället THNL 5max på Ongame NL100-NL200 och spelar något i stil med 24/20/3.

 

Om någon är intresserad kan du skriva här eller PMa. Berätta lite vilka stakes du lirar, har du coachat förut, hourly rate osv..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

$0.50/$1 No Limit Holdem

5 players

Converted at weaktight.com

 

Stacks:

UTG krank60 ($313.15)

CO Hero ($216.90)

BTN G_Abidbol ($100.00)

SB Antoshkin ($83.95)

BB razzfazz ($100.00)

 

Pre-flop: ($1.50, 5 players) Hero is CO 2:diamond: 2:club:

krank60 bets $3.50, Hero calls $3.50, 3 folds

 

Flop: T:diamond: 6:diamond: 2:spade: ($8.50, 2 players)

krank60 bets $5, Hero bets $15, krank60 calls $10

 

Turn: Q:heart: ($38.50, 2 players)

krank60 checks, Hero bets $22.50, krank60 bets $85, Hero bets $175.90, krank60 bets $209.65

 

River: 2:heart: ($531.55, 2 players)

 

Final Pot: $531.55

krank60 shows: Q:diamond: Q:spade:

Hero shows: 2:diamond: 2:club:

 

krank60 wins $96.25 ( lost -$216.90 )

Hero wins $432.30 ( won +$215.40 )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte sammanfatta månaden lite innan det blir grillfest och valborgsfirande.

 

Började riktigt bra och var ungefär 60k upp efter 20 dagar i April men efter det har det bara rasat och jag slutar månaden på 30k upp vilket känns jävligt kass.

 

 

Nu satsar jag på hårdgrind i Maj så att jag hittar en ny 50k+ månad och förhoppningsvis blir det mkt lir på NL200 också.

 

ggwp

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte sammanfatta månaden lite innan det blir grillfest och valborgsfirande.

 

Började riktigt bra och var ungefär 60k upp efter 20 dagar i April men efter det har det bara rasat och jag slutar månaden på 30k upp vilket känns jävligt kass.

 

 

Nu satsar jag på hårdgrind i Maj så att jag hittar en ny 50k+ månad och förhoppningsvis blir det mkt lir på NL200 också.

 

ggwp

 

Bra res! Hoppas maj går ännu bättre!GG!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Har nog haft min sickaste pokerdag hitills idag. Vart enormt motriggad och tappat 16BI senaste 4 dagarna men fick iaf hitta ett 2BI plus till slut idag efter 4.2k(!) händer.

 

Värdet denna fredagkväll påminde om pokerboomens glansdagar och det pushades inköp hela tiden. Tyvärr kom aldrig markerna till mig efter att ha varit inne i mitten. Det är samma fi i alla dessa 3 HHs som utspelade sig inom 5min ungefär och han openpushade ca 75% av händerna. Efter dessa lämnade han bordet.

 

78% vs. 21%

$0.50/$1 No Limit Holdem

5 players

Converted at weaktight.com

 

Stacks:

UTG confused 14 ($61.70)

CO elvis157 ($102.35)

BTN Hero ($104.00)

SB r4c3rr ($99.00)

BB MYWIFENAN ($66.95)

 

Pre-flop: ($1.50, 5 players) Hero is BTN T:heart: T:diamond:

1 fold, elvis157 calls $1, Hero bets $4.50, 2 folds, elvis157 calls $3.50.

 

Flop: 4:spade: 6:spade: 2:heart: ($10.50, 2 players)

elvis157 bets $97.85, Hero calls $97.85.

 

Turn: 4:diamond: ($206.20, 2 players)

 

River: J:heart: ($206.20, 2 players)

 

Final Pot: $206.20

elvis157 shows: 7:club: 4:club:

Hero shows: T:heart: T:diamond:

 

elvis157 wins $203.20 ( won +$100.85 )

Hero lost -$102.35

 

 

80% vs. 20%

$0.50/$1 No Limit Holdem

5 players

Converted at weaktight.com

 

Stacks:

UTG Hero ($148.85)

CO r4c3rr ($93.50)

BTN MYWIFENAN ($129.90)

SB confused 14 ($30.20)

BB elvis157 ($118.55)

 

Pre-flop: ($1.50, 5 players) Hero is UTG K:spade: K:diamond:

Hero calls $1, r4c3rr calls $1, MYWIFENAN calls $1, confused 14 calls $0.50, elvis157 bets $117.55, Hero bets $147.85, r4c3rr folds, MYWIFENAN folds, confused 14 folds

 

Flop: 8:club: 6:diamond: 5:club: ($270.40, 2 players)

 

Turn: 5:spade: ($270.40, 2 players)

 

River: 6:heart: ($270.40, 2 players)

 

Final Pot: $270.40

elvis157 shows: 5:diamond: 5:heart:

Hero shows: K:spade: K:diamond:

 

elvis157 wins $237.10 ( won +$118.55 )

Hero wins $30.30 ( lost -$118.55 )

MYWIFENAN lost -$1

confused 14 lost -$1

r4c3rr lost -$1

 

 

80% vs. 20%, 92% vs. 7% på flopp.

$0.50/$1 No Limit Holdem

4 players

Converted at weaktight.com

 

Stacks:

CO r4c3rr ($67.20)

BTN confused 14 ($96.90)

SB elvis157 ($206.30)

BB Hero ($100.00)

 

Pre-flop: ($1.50, 4 players) Hero is BB J:diamond: J:heart:

r4c3rr calls $1, confused 14 calls $1, elvis157 bets $205.80, Hero calls $99, r4c3rr folds, confused 14 folds

 

Flop: 4:heart: T:club: Q:diamond: ($308.30, 2 players)

 

Turn: 6:club: ($308.30, 2 players)

 

River: Q:club: ($308.30, 2 players)

 

Final Pot: $308.30

elvis157 shows: 7:club: 3:club:

Hero shows: J:diamond: J:heart:

 

elvis157 wins $306.30 ( won +$100 )

confused 14 lost -$1

Hero lost -$100

r4c3rr lost -$1

 

Gött att få whina i dagboken.. Over and out!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lider med dig chillarn, fyfan va sick värde det var idag missade en del men fick ta en liten del av kakan iallafall :).

 

Bara köra så släpper det, du plussade iallafall vilket är positivt ;). Kunde lika gärna varit 5-6 BI upp dessutom... bra med 4k händer för racet också!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lider med dig chillarn, fyfan va sick värde det var idag missade en del men fick ta en liten del av kakan iallafall :).

 

Bara köra så släpper det, du plussade iallafall vilket är positivt ;). Kunde lika gärna varit 5-6 BI upp dessutom... bra med 4k händer för racet också!

 

Det har du rätt i.

Får försöka se det positiva även om man är typ 5ink under all in ev. :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Maj har varit en riktigt seg månad. Har inte varit särskilt sugen på poker. Bara fått in 25k händer och slutar på +28k sek och +$1k. Klonkade veckopotten idag också på svenska spel men fick "bara" 14k för besväret. Klart det bara skall vara 14 spelare med när man vinner :evil: Blev snabb sorti ur Ongames 250k gtd när min AKs sprang rakt in i AA.

 

Jävligt kass drag här nuförtiden men men, kommer in någon gång i månaden och ger en liten update iaf...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Wrappar ihop månaden här. Tänkte hårdgrinda sista dagarna men kändes rätt meningslöst efter dagens $1400 back på NL200. Annars har det väl gått helt ok. Mao långt ifrån rekord men ändå så att jag klarar mig bra.

Bara lirat 20k händer men 30k sek blev det iaf. Det mesta av spelet ägde rum på ongame.

Har även klonkat satteliter för $600. Ska försöka kvala in till APT i macau eller något nästa månad tänkte jag.

 

Over and out!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Wrappar ihop månaden här. Tänkte hårdgrinda sista dagarna men kändes rätt meningslöst efter dagens $1400 back på NL200. Annars har det väl gått helt ok. Mao långt ifrån rekord men ändå så att jag klarar mig bra.

Bara lirat 20k händer men 30k sek blev det iaf. Det mesta av spelet ägde rum på ongame.

Har även klonkat satteliter för $600. Ska försöka kvala in till APT i macau eller något nästa månad tänkte jag.

 

Over and out!

 

Good shizzle! wp

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...