HenkeCFC Postad 28 Maj , 2008 Rapport Postad 28 Maj , 2008 hej Tänkt börja spela mtsngs men eftersom det inte är så bra trafik på ladbrokes på mtsngs där så måste jag byta sida frågan är var det är bäst trafik obs( sida måste vara skattefri) Har hört att party och ongame båda har mtsngs vilken är bäst motstånd,trafik?Finns det någon annan bra sida än dom här 2? ha en bra dag:-D Citera
Vrakman Postad 28 Maj , 2008 Rapport Postad 28 Maj , 2008 Vilken nivå vill du spela på? På Ongame går det sällan igång MTSNGS på nivåer över 20 dollar. Så jag skulle inte rek. Ongame Citera
HenkeCFC Postad 28 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 28 Maj , 2008 Vilken nivå vill du spela på? På Ongame går det sällan igång MTSNGS på nivåer över 20 dollar. Så jag skulle inte rek. Ongame 5-30$ det jag mennar med multi sngs är minimum 2 st bord Citera
HenkeCFC Postad 31 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 31 Maj , 2008 hej Tänkt börja spela mtsngs men eftersom det inte är så bra trafik på ladbrokes på mtsngs där så måste jag byta sida frågan är var det är bäst trafik obs( sida måste vara skattefri) Har hört att party och ongame båda har mtsngs vilken är bäst motstånd,trafik?Finns det någon annan bra sida än dom här 2? ha en bra dag:-D någon som vet någon bra sida ??? Citera
HenkeCFC Postad 31 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 31 Maj , 2008 Stars och fulltilt (såklart). vilken är bäst av dom ? Citera
Cyntax Postad 31 Maj , 2008 Rapport Postad 31 Maj , 2008 Stars och fulltilt (såklart).mehobs( sida måste vara skattefri) Citera
sjoberg86 Postad 1 Juni , 2008 Rapport Postad 1 Juni , 2008 ipoker nätverket expekt med flera alltid bratrafik på SNG turneringar!! Citera
The Grand Bark Postad 1 Juni , 2008 Rapport Postad 1 Juni , 2008 Varje gång jag spelar på Stars nynnar jag den gamla slagdängan Drown By The Riverside. Citera
Vrakman Postad 2 Juni , 2008 Rapport Postad 2 Juni , 2008 Inte Stars iaf.Fy faaan. Nåt särskilt? ipoker nätverket expekt med flera alltid bratrafik på SNG turneringar!! Vilka nivåer pratar du om? Citera
Recommended Posts