morberg Postad 10 Mars , 2005 Rapport Postad 10 Mars , 2005 Ta en titt här. Först trodde jag att kategorin var "engelsk poker", men icke - det är "engelsk pocket". Alla tio mest säljande facklitteraturböcker på engelsk pocket under mars är pokerböcker. I februari lyckades Atkins sno åt sig en tiondeplats annars var dominansen lika total då. Är det verkligen så stort med poker i Sverige eller ligger det något annat bakom försäljningssiffrorna? Citera
Hjort Postad 10 Mars , 2005 Rapport Postad 10 Mars , 2005 Folk försöker väl vinna tillbaka sina pengar. Citera
lfx Postad 10 Mars , 2005 Rapport Postad 10 Mars , 2005 Lite konstigt är det dock. I jjanuari var det inte en enda pokerbok på top10 och i februari var allla bäcker utom plats 10 pokerböcker. Citera
gnuffe Postad 10 Mars , 2005 Rapport Postad 10 Mars , 2005 Lite konstigt är det dock. I jjanuari var det inte en enda pokerbok på top10 och i februari var allla bäcker utom plats 10 pokerböcker. De säljer så lite att 10-20 av en titel i det segmentet gör att den hoppar upp på topplistan? Citera
erik87 Postad 12 Mars , 2005 Rapport Postad 12 Mars , 2005 Väldigt dyra för att vara pocket måste jag säga. Citera
vetgirig Postad 13 Mars , 2005 Rapport Postad 13 Mars , 2005 De har haft en drive med en lista över pokerböcker på förstasidan senaste månaden - jag antar att denna har givit resultat och återspeglar sig i försäljningen. Citera
jezaja Postad 13 Mars , 2005 Rapport Postad 13 Mars , 2005 Inga pocketböcker juh, formatet är ju tre gånger så stort som en vanlig pocketbok. Dock är dom inte inbundna men det måste heta något speciellt. Citera
Recommended Posts