Ronnyboy Postad 24 Maj , 2008 Rapport Postad 24 Maj , 2008 nåt så sjukt tiltad kan inte fokusera på spelet stänger så klart men hur får man ut tilten ur kroppen så man kan börja nästa session tiltfri och spela sitt a game? Citera
SimonX Postad 24 Maj , 2008 Rapport Postad 24 Maj , 2008 Genom inbilning. Blir du bad-beatead (och tiltat av det) så låtsas du som att du istället bad-beatade motståndaren. Inbila dig motsatsen alltid när det händer något tiltande. Svårt kanske i början men det är ganska bra när (om) man klarar det... Citera
sandis84 Postad 24 Maj , 2008 Rapport Postad 24 Maj , 2008 Eftersom jag är medveten att det bästa sättet att bli immun mot tilt är att inte erkänna den, så försöker jag lugnt titta på TV eller slösurfa på något forum. Om man gastar och gormar så kommer det att kännas lika hemskt nästa gång man tiltar. Även om jag nu inte har särskilt bra tilt-kontroll, så är den mycket bättre än förr. Citera
Poker-Experten Postad 25 Maj , 2008 Rapport Postad 25 Maj , 2008 Har man förståelse för statistik och pokerteori tiltar man inte... varians är en del av spelet. Många nöjesspelare förstår inte det. Ibland får man massor av premiumhänder, ibland inga... det är bara att gilla läget. Citera
John_J Postad 25 Maj , 2008 Rapport Postad 25 Maj , 2008 Efter sedvanligt damp-anfall och nersläckning av borden så är det en kort promenad och kylskåpstömmning som gäller. Även om matematiken och variansen och bla bla bla.... Citera
Octocrab Postad 25 Maj , 2008 Rapport Postad 25 Maj , 2008 Springa är bra för att bli av med stresshormoner, har det sagts mig Citera
Fudge Postad 25 Maj , 2008 Rapport Postad 25 Maj , 2008 Har man förståelse för statistik och pokerteori tiltar man inte... varians är en del av spelet. Många nöjesspelare förstår inte det. Ibland får man massor av premiumhänder, ibland inga... det är bara att gilla läget. Precis, är ju när man inte får några premiumhänder tilten kommer! Bra där, pokerexperten.. Citera
sandsater Postad 25 Maj , 2008 Rapport Postad 25 Maj , 2008 Vad som helst som får en att glömma. Sprit är rätt bra har jag hört. Citera
KebabKlas Postad 25 Maj , 2008 Rapport Postad 25 Maj , 2008 Precis, är ju när man inte får några premiumhänder tilten kommer!Bra där, pokerexperten.. Haha +1 ! ., Citera
upandcoming Postad 25 Maj , 2008 Rapport Postad 25 Maj , 2008 haha omg +1+ 1+1 +4+4+34383+439,5 Citera
Vlade_Divac Postad 25 Maj , 2008 Rapport Postad 25 Maj , 2008 Lös en hyfsat svår soduku, efter det brukar tilten ha släppt för mig. Citera
Recommended Posts