Roob Postad 26 Maj , 2008 Rapport Postad 26 Maj , 2008 Stämmer utmärkt Roob! Går på pedagogen, själv? ah kul med boråsare. Inbiten boråsare själv, bott här hela livet. Bor på alideberg om du vet var de ligger.. Tar själv studenten från Johnbauer iår, ska bli så jälva gött! JOBBJOBBJOBB /Rob Citera
bjoelle Postad 26 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 26 Maj , 2008 ah kul med boråsare. Inbiten boråsare själv, bott här hela livet. Bor på alideberg om du vet var de ligger.. Tar själv studenten från Johnbauer iår, ska bli så jälva gött! JOBBJOBBJOBB /Rob Trevligt, bor nära john-bauer. Och även jag bott här sen tidernas begynnelse. Citera
Johnstoner Postad 26 Maj , 2008 Rapport Postad 26 Maj , 2008 Hur många bord lirar du Bjoelle? Och hur många timmar per dag? Använder själv laptop och har svårt att lira fler än 2 bord då bara dessa två lappar över varandra.. Citera
bjoelle Postad 26 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 26 Maj , 2008 Hur många bord lirar du Bjoelle? Och hur många timmar per dag? Använder själv laptop och har svårt att lira fler än 2 bord då bara dessa två lappar över varandra.. Bra att frågan kom, är väl sådant som är intressant att veta! Jag lirar två på laptopen, när det är svenska spel. Men ofta två på svenska spel + sitngos/turneringar på Ipoker. I eftermiddag skall det dock tas en promenad till netonnet(bor av en händelse på samma gata ) och inhandlas en rejäl skärm. + stationär kommer ikväll. Vad det gäller tiden är det sjukt olika med, vissa perioder någon timme 2-3dagar i veckan, andra perioder som nu så borstar jag tänderna med en kortlek. fan vad rörigt det svaret blev, aja, håll tillgodo. Citera
Roob Postad 26 Maj , 2008 Rapport Postad 26 Maj , 2008 Bjolle, synd att inte jag har praktik där längre, annars kunde du kommit och klappat på mig Citera
bjoelle Postad 26 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 26 Maj , 2008 Bjolle, synd att inte jag har praktik där längre, annars kunde du kommit och klappat på mig MOD!!!! sexuella trakasserier i dagboken! Citera
Roob Postad 26 Maj , 2008 Rapport Postad 26 Maj , 2008 om jag visade lite rumpa så lovade du ju och stejka mig <3 Citera
bjoelle Postad 26 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 26 Maj , 2008 om jag visade lite rumpa så lovade du ju och stejka mig <3 FFS plz, ta bort denna människa. -1 inköp tidigare idag btw. Blir lite nattgrind. Inhandlat ny skärm Citera
bjoelle Postad 26 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 26 Maj , 2008 Sessionen börjar ganska bra, spelet känns stabilt. Får dock en go all-in på QT23 rainbow med QT mot KK, känner tvåan, och mycket riktigt, PANG! Kanske lägger upp handistoriken sen, men är kanske inte så intressant. Citera
bjoelle Postad 27 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 27 Maj , 2008 Ska strax avsluta, så uppdaterar nog resultatet imorgon(läs idag). Verkar dock bli ett +-0 ev lite plus lite minus, inget märkvärdigt. Känner mig trots detta väldigt nöjd med spelet idag. Efter tidigare postade utdragningar, +någon mer som känns överflödig att posta(så inte detta blir en whine-dagbok före knappt någon hittat hit) Kort och gott, bra spel, jag är nöjd. Citera
bjoelle Postad 27 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 27 Maj , 2008 Sådär ja, GODMORGON POKERFORUM! Nu ska jag spela extremlåga sitngos på svenska spel. Anledning? - Hitta strategier för blokk och kräm. Sen blire mattetenta Citera
bjoelle Postad 27 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 27 Maj , 2008 Börja en nattsession nu, verkar dock inte bli så clean.. vi får se. Citera
bjoelle Postad 28 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 28 Maj , 2008 Ska uppdatera gårdagen i första posten, den blev typ tvåsiffrigt plus, hände verkligen ingenting. Nu lite åsikter om SvS jävla skituppdatering. Mute-knappen och notes-knappen sitter inte på spelarnas platser längre betyg: Det suger Menyn är en Windowslinandeskräpgrej(bra ord) istället för flikar: Betyg: Det suger Det faktum att man inte kommer åt bett-knapparna när notes-fönstret är uppe. betyg: Det suger. Mindre konstruktiv kritik kommer senare Citera
byxlugg Postad 28 Maj , 2008 Rapport Postad 28 Maj , 2008 Ska uppdatera gårdagen i första posten, den blev typ tvåsiffrigt plus, hände verkligen ingenting. Nu lite åsikter om SvS jävla skituppdatering. Mute-knappen och notes-knappen sitter inte på spelarnas platser längre betyg: Det suger Menyn är en Windowslinandeskräpgrej(bra ord) istället för flikar: Betyg: Det suger Det faktum att man inte kommer åt bett-knapparna när notes-fönstret är uppe. betyg: Det suger. Mindre konstruktiv kritik kommer senare Missade du alla bra saker eller ville du bara gnälla? Citera
bjoelle Postad 28 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 28 Maj , 2008 Missade du alla bra saker eller ville du bara gnälla? Jag har inte direkt hittat något jag är jätteglad över. Och även om det funnits ett par saker tycker jag de negativa sakerna är överhängande. Citera
bjoelle Postad 28 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 28 Maj , 2008 Går helt ok idag, ca 3inköp + just nu. Ska få upp lite handhistorik sen... ...börjar vänja mig vid nya svs med Citera
Vigge Postad 29 Maj , 2008 Rapport Postad 29 Maj , 2008 Hur går det för Kräm och Blokk då? Har dom redan gulat? Citera
boman Postad 29 Maj , 2008 Rapport Postad 29 Maj , 2008 fint när man inte kan se aktiv kassa medan man lirar Citera
bjoelle Postad 27 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 27 Juni , 2008 Hur går det för Kräm och Blokk då? Har dom redan gulat? Tjo igen, tänkte få igång det dagboken lite igen... Den är kort och gott aktiv när vi är aktiva, och juni har varit rätt lugn. Har varit hultsfredsfestival, mycket xbox och en viss del nubbe med sill. Kräm har inte riktigt kommit igång, hade över han här i förrgår för lite lir, gick sådär. Blokk däremot har gått rätt starkt på sin förhållandevis låga sitngo-nivå... han gjorde dock nylien en liten tilt-session och har några dagar off. Själv slutade maj på närmare 20k + (18500 rätt exakt), vilket får ses som ett väldigt bra resultat. Juni ser nästan ännu bättre ut med sina ca 10k +, detta eftersom jag spelat så ruggigt lite. Sådär ja, lirar lite nu. Uppdaterar resultat lite senare.... Citera
bjoelle Postad 17 September , 2008 Författare Rapport Postad 17 September , 2008 Sådär, tänkte försöka lite igen. Kräm och blokk är borta, vart vet jag knappt, troligen tajjar dom. Lite uppdatering finns i huvudinlägget, inga större förändringar. Så, för att välkommna er få tillbaka bjuder jag dagen till ära på lite ny go fräsch musik: http://www.myspace.com/parken12056 Citera
bjoelle Postad 17 September , 2008 Författare Rapport Postad 17 September , 2008 Nytt inlägg direkt.... ...Hur i HELVETE ÄNDRAR JAG RUBRIKHELVETET? Citera
bjoelle Postad 17 September , 2008 Författare Rapport Postad 17 September , 2008 redigera förstaposten? trodde jag med, men är väl blind.. btw, är du thereses bror robert? Citera
Roob Postad 17 September , 2008 Rapport Postad 17 September , 2008 trodde jag med, men är väl blind.. btw, är du thereses bror robert? Haha, lokalkändis, tjeeeeeeeeena! Citera
bjoelle Postad 17 September , 2008 Författare Rapport Postad 17 September , 2008 Haha, lokalkändis, tjeeeeeeeeena! Du har elfsborgsavatar, du sa att du gick på JB, bodde nära djurparken... ja.. 1+1=2.. inget svår. Vi har setts du och jag, om än onyktert oftast. Du vet mycket väl vem jag är. Citera
Recommended Posts