EmWi Postad 21 Maj , 2008 Rapport Share Postad 21 Maj , 2008 Köpte nyss tillgång och testade på ongame. Tycker inte det är något större hjälpmedel. Visserligen kollar man upp statsen lite snabbare än att sharkscopa det på vanligt sätt. Men i övrigt tycker jag det inte är enormt mycket ev+ på det. Några andra synpunkter ( tror vissa siter har det bannat dessutom. Men jag TROR inte ongame har det ännu ). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr_Fille Postad 22 Maj , 2008 Rapport Share Postad 22 Maj , 2008 jag har kört det i ca en månad på ongame.. trodde det skulle va till jättemkt stor hjälp men som sagt.. ger inte överdrivet mkt, man blir bara mer förbannad när man blir utköpt av dom med fisksymboler i varje spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Thomas73 Postad 27 Maj , 2008 Rapport Share Postad 27 Maj , 2008 Vad är det som gäller på Sharkscope egentligen? Om man söker på B2B så får man ju även med multiturneringar. Gör man däremot en sökning på IPN (Boss) så verkar dessa inte finnas med... Någon som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Octocrab Postad 28 Maj , 2008 Rapport Share Postad 28 Maj , 2008 Hade HUD:en funnits till Boss så hade jag kört det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vrakman Postad 28 Maj , 2008 Rapport Share Postad 28 Maj , 2008 Vad är det som gäller på Sharkscope egentligen?Om man söker på B2B så får man ju även med multiturneringar. Gör man däremot en sökning på IPN (Boss) så verkar dessa inte finnas med... Någon som vet? Står under Coverage Details. Snabbt svar är att det varierar från nätverk till nätverk och att IPN inte trackas, medan B2B gör det. Ungefär 50-50 mellan de som gör det och de som inte gör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts