Upgrade Postad 21 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 21 Maj , 2008 Men det bästa är ju att vi vann till sist!!! Yep. Citera
fozzilman88 Postad 22 Maj , 2008 Rapport Postad 22 Maj , 2008 Det är ju så skönt att se Chelsea helt knäckta, särskilt Terry:lol: jag njuter något helt enormt. Terry får väl hem och glo på EM nu då hahahahaha Citera
HenkeHero Postad 22 Maj , 2008 Rapport Postad 22 Maj , 2008 Det är ju så skönt att se Chelsea helt knäckta, särskilt Terry:lol: jag njuter något helt enormt. Terry får väl hem och glo på EM nu då hahahahaha Men det skönaste av alltihop av deras elände är att Drogba kommer försvinna till Milan och göra 1-0 i 87:e där mot Reggina o Albinoleffe istället för mot Reading och Hull! Citera
Bluwajt Postad 22 Maj , 2008 Rapport Postad 22 Maj , 2008 [/color] Bluwajt ftw! Jag lyssnade på Bluwajt:-P :-P :-P ! Hehe, skönt att man verkar ha hjälpt några/några iaf. Spelade dock inget själv på matchen (bortsett från skojbet med polare), känns som det är ganska svårt att hitta något värde i en så pass sönderanalyserad match Jävligt synd om Terry Som tidigare sagt hade det varit jävligt mycket skönare om Cole blivit syndabock. Citera
MikeTime Postad 22 Maj , 2008 Rapport Postad 22 Maj , 2008 Hehe, skönt att man verkar ha hjälpt några/några iaf. Spelade dock inget själv på matchen Det var dumt. Satte 400:- på 1-1 på SvS. 5,9 ggr....2360:- Citera
Recommended Posts