Fjonkan Postad 16 Maj , 2008 Rapport Postad 16 Maj , 2008 Tjo! Pokerfejset och IRLsucks kan inte logga in på pf, de får det här felmeddelandet. Någon som vet vad felet är ? eller vad man bör göra ? Zend Optimizer not installed This file was encoded by the Zend Encoder / Zend SafeGuard Suite In order to run it, please install the freely available Zend Optimizer, version 2.1.0 or later. What is the Zend Optimizer? The Zend Optimizer is one of the most popular PHP plugins for performance-improvement, and has been freely available since the early days of PHP 4. It improves performance by taking PHP's intermediate code through multiple Optimization Passes, which replace inefficient code patterns with efficient code blocks. The replacement code blocks perform exactly the same operations as the original code, on In addition to performance-improvement, the Zend Optimizer also enables PHP to transparently load files encoded by the Zend Encoder or Zend SafeGuard Suite. The Zend Optimizer is a freely-available product from Zend Technologies. Zend Technologies is the company that develops the scripting engine of PHP, also known as the Zend Engine. mvh Filip Citera
TotalFarsa Postad 16 Maj , 2008 Rapport Postad 16 Maj , 2008 Fick detsamma. Testade sedan att logga in via poker.se och då gick det fint. Men mycket skumt är det. Citera
Fjonkan Postad 16 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 16 Maj , 2008 verkar som att hela pf är nere ? Citera
brainslicer Postad 16 Maj , 2008 Rapport Postad 16 Maj , 2008 verkar som att hela pf är nere ? men vi är ju här? Citera
Fjonkan Postad 16 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 16 Maj , 2008 men vi är ju här? märker inte du av att inget uppdateras på sidan ? min dagbok står näst högst och den skrev jag i idag 12:38. Citera
brainslicer Postad 16 Maj , 2008 Rapport Postad 16 Maj , 2008 hmm 10 senaste inlägg o sådant som finns på första sidan verkar stått stilla ja, men inte märkt nåt inloggningsproblem osv... Citera
Saint_Bjorn Postad 16 Maj , 2008 Rapport Postad 16 Maj , 2008 Startsidan funkar inte, men t ex kontrollpanel och senaste inlägg är ok. Jag vet att det är några som fortfarande inte kommer in längre än till startsidan, varken via poker.se eller pokerforum.nu. Citera
Fjonkan Postad 16 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 16 Maj , 2008 någon som vet om felmedelandet är någon slags trojan el liknande ? Citera
gdaily Postad 16 Maj , 2008 Rapport Postad 16 Maj , 2008 Proggarna kollar på det. någon som vet om felmedelandet är någon slags trojan el liknande ? Nix, är lungt Tydligen håller man på att fixa till en helt ny layout på poker.se, skulle inte förvåna mig om det är det som spökar. Citera
Pokerfejset Postad 16 Maj , 2008 Rapport Postad 16 Maj , 2008 Nu kom jag in helt plöstligt. Har tidigare bara kommit till förstasidan. menmen Citera
Bluwajt Postad 16 Maj , 2008 Rapport Postad 16 Maj , 2008 Hade också problem förut men kom plötsligt in nu jag med. Satt och försökte installera det där Zend optimizer förut, var dock typ ett program för servrar av något slag, så gick inte så bra. Kör btw bredband via Telia, kan det ha något att göra med deras krasch förut? Citera
omalley Postad 16 Maj , 2008 Rapport Postad 16 Maj , 2008 Jag fick samma efter en uppdatering av explorer, samma resultat på båda mina datorer. Kanske något med det att göra. Citera
sverre Postad 16 Maj , 2008 Rapport Postad 16 Maj , 2008 Servrarna håller på och uppgraderas, det hade med det att göra... Citera
sandis84 Postad 17 Maj , 2008 Rapport Postad 17 Maj , 2008 Så roligt att ett serverfel presenteras för användaren med rådet att installera Zend. Numera sitter nog många förvirrade PF:are med ett för dem helt värdelöst program installerat på deras burkar. Citera
sverre Postad 17 Maj , 2008 Rapport Postad 17 Maj , 2008 Ja, det var själva forum-programvaran som presenterade det meddelandet. Det kan vi tyvärr inte påverka... till alla som installerat programmet kan jag bara säga, ni har ingen nytta av det om ni inte ska sätta upp ett eget forum på datorn därhemma Med andra ord... ta bort. Och vi beklagar det inträffade. Citera
brainslicer Postad 17 Maj , 2008 Rapport Postad 17 Maj , 2008 Om man bara installerade den så där huxflux kanske man ska ta sig en liten funderare på sitt internet beteende Citera
Recommended Posts