Gå till innehåll

PlzTiltMe - $5 HU SNG @ Stars

PlzTiltMe

Recommended Posts

Ny på pf, spelat poker ett tag med blandat resultat.

Kommer dra i gång en dagbok, för ha koll på resultat samt få respons på de HH jag slänger upp.

Spelat kommer ske på Pokerstars, kommer dra igång med ynka $100.

Nivån blir $5 HU SNG. Fråga gärna om ni undrar över nått!

Mål:

Förbättra mitt MM.

Dra ner på Tiltandet.

Klättra sakta men säkert i nivå.

/PlzTiltMe

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bilförsäkringar!

Fick hem räkningen på helförsäkringen 14,4k kul...

Funderar på skriva över bilen på mossan så bör man få en kostnad på 6-7k om året istället...

Någon som har tips om bra bilförsäkring?

Har Volvia just nu..

Blir o ta ett snack med mossan idag iallafall!

/PlzTiltMe

Länk till kommentar

Finns en del regulars, iaf på $50-nivån och över. Då rekommenderar jag sharkscope. På $5-nivån ska det inte vara några problem.

$5 Nivån bör inte bli något problem, nu är inte rullen den största men ~20 inköp borde räcka ändå.

Länk till kommentar

Bilförsäkringar!

Någon som har tips om bra bilförsäkring?

Har Volvia just nu..

/PlzTiltMe

Jag har bra koll på sånt. Jobbar nämligen med det... Vad undrar du? Volvia är bra, dock kanske inte alltid billigast på unga personer. Hade tipsat om något litet bolag med lite sämre bolag men med väldigt mycket lägre premie.... Kanske tex. Salus Ansvar, Trygg Hansa, Aktsam, men ring runt till fler o kolla läget...

Skriva över på morsan är faktiskt inget bra tips, då du kan bli utan ersättning vid en skada, om den står på henne o det kommer fram att det egentligen är din bil o det är du som alltid kör den...

Länk till kommentar

Jag har bra koll på sånt. Jobbar nämligen med det... Vad undrar du? Volvia är bra, dock kanske inte alltid billigast på unga personer. Hade tipsat om något litet bolag med lite sämre bolag men med väldigt mycket lägre premie.... Kanske tex. Salus Ansvar, Trygg Hansa, Aktsam, men ring runt till fler o kolla läget...

Skriva över på morsan är faktiskt inget bra tips, då du kan bli utan ersättning vid en skada, om den står på henne o det kommer fram att det egentligen är din bil o det är du som alltid kör den...

Har skrivit den på fassan nu,

5,6k respektive 14,4k.

O ja, folk under 25 år får köra bilen... så ska inte vara några problem..

/PlzTiltMe

Länk till kommentar

• Skapa nytt...